• Mijn nieuwste aanwinst van vandaag! :9~



    Nog meer hakken fetisjisten hier? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die hakken zijn geweldig, ik wou dat ik daar op kan lopen.
    Die print iets minder, niet mijn smaak.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kom ze stelen! :9~


    comfort in c h a o s

    Severed schreef:
    (...)

    Nee, lichtval van een van de lampen. :'D
    Was op de zaak en wij verkopen heel veel soorten lichten, dus daar ontkom je nooit helemaal aan op foto's. :'D

    haha oke fail :')
    maar goed staat leuk, ik ga ze stiekem vanaaf jatten lol.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ah, I'm in love (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Severed schreef:
    (...)

    Die, of mijn laarzen worden dat. :]
    Sinds ik die tijgerprint hakken toch niet meer heb, en die laarzen toch tot mijn knieën komen ...
    Ik kan ze ook aandoen (cat)?


    Life is hard and then we die

    mikechang schreef:
    (...)
    haha oke fail :')
    maar goed staat leuk, ik ga ze stiekem vanaaf jatten lol.


    Austen schreef:
    Ik kom ze stelen! :9~


    Both of you; Hands of or else ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik vind ze niet zo gaaf, maar ach, als jij er blij mee bent :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind ze niet mooi, niet mijn smaak. Maar dat ben ik :3


    I'd rather die than be famous.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik kan ze ook aandoen (cat)?


    Voor jou heb ik een ander schattig setje eventueel, maar neem sowieso maar leuke setjes kleding mee en een aantal hakken, als je die ook hebt. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niet mijn smaak, maar wel cool :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind ze echt heel leuk! (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, die zijn supergaaf.
    Ik houd echt van hakken, maar ik mag er nooit op lopen vanwege mijn zwakke enkels & stuff. Heeel jammer is dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Wauw, die zijn supergaaf.
    Ik houd echt van hakken, maar ik mag er nooit op lopen vanwege mijn zwakke enkels & stuff. Heeel jammer is dat.


    Ook niet als je wat duurdere hakken hebt en/of met een stevige band om je enkels heen? Het is wel een iets grotere investering, maar met echt goede hakken kunnen ook mensen met voetproblemen vaak vooruit komen. Op sommige hakken kan ik ook echt niet lopen, omdat ik neig om schuin te lopen op mijn voet, maar als ik een duurdere pas merk ik vaak dat het wel gaat dan. :]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:05 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die moet ik echt hebben :9~


    i put the fun in funeral

    waarom is de voorkant groenxD


    You can't not look cool with a crossbow.