• Mijn nieuwste aanwinst van vandaag! :9~



    Nog meer hakken fetisjisten hier? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw! Super (:
    Waar heb je ze gekocht?


    I was an angel living in the garden of evil

    ICheetah schreef:
    waarom is de voorkant groenxD


    Heb ik al eerder gezegd; Lichtval.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Chique :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ze zijn wel mooi
    maar totaal niks voor mij, kan daar echt niet op lopen xD

    De hak had nog groter gemogen hoor but niceee :9~


    We're all mad here.

    Georgeee schreef:
    De hak had nog groter gemogen hoor but niceee :9~


    Hij is al ruim 13cm ... Dat is hoog genoeg voor overdag. Hoger is voor luxe feestjes of late avonden. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hakken zijn eng (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    hakken zijn eng (cat)


    Jongens zijn enger. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is dat ik niet op hakken kan lopen, anders zou ik jaloers kunnen zijn.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Severed schreef:
    (...)

    Hij is al ruim 13cm ... Dat is hoog genoeg voor overdag. Hoger is voor luxe feestjes of late avonden. (wbw)

    Oooo alsjeblieeeeeeft laat me je ooit op een 'late avond' tegenkomen! :9~:9~


    We're all mad here.

    Severed schreef:
    (...)

    Jongens zijn enger. (cat)


    Hmpf, meisjes niet dan? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf, meisjes niet dan? D:


    Nee, meisjes zijn leuk. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Georgeee schreef:
    (...)
    Oooo alsjeblieeeeeeft laat me je ooit op een 'late avond' tegenkomen! :9~:9~


    Haha, fine with me. May I know why? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf, meisjes niet dan? D:


    ach hou tog op joh :Y)

    Niet echt mijn ding, de print vind ik niet zo mooi.
    Maar zo van die enkellaarsjes met torenhoge hakken, zonder print of strik erop vind ik prachtig :9~