Ahaha, ik heb telkens de grappige getallen
Some things are changing too much.
Houis schreef: (...) gewoon doen (: misschien kom je dan sws wel binnen, het is je gegunt <3333
What's so bad about being different?
awhh chelseaa <333 we gaan ons best voor je doen hoor! ALS IK GEEN CODE KRIJG KAN IEMAND DAN ZORGEN VOOR EEN HANDTEKENING VAN HARRY? :$
It's like I'm finally awake - One Direction.
WAAROM DOET Q ZO SLOOM
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
NIAM schreef: CHELSEA IK REGEL EEN HANDTEKENING VOOR JE ALS IK MAG IK BELOOF HET!
Wie wil een beginnetje van mn SA lezen?
En als ik niet erheen kan. wilt iemand dan voor mij een handtekening regelen van Zayn/Niall
EN ALS ROBIN EN IK NIET MOGEN WILT DEGENE DIE WEL MAG ALSJEALSJEALSJEBLIEFT EEN HANDTEKENING VAN HUN REGELEN ):
If you spread your wings, you can fly away with me.
Snickers schreef: Wie wil een beginnetje van mn SA lezen?
Chelsea ik moet ook huilen hoor ): Ik blijf het allemaal maar gewoon steeds lezen en word er hartstikke depresief door >.<
NIAM schreef: EN ALS ROBIN EN IK NIET MOGEN WILT DEGENE DIE WEL MAG ALSJEALSJEALSJEBLIEFT EEN HANDTEKENING VAN HUN REGELEN ):
Ik kan waarschijnlijk niet heen, kan iemand ALS een van jullie gaat ook handtekening regelen?
sorry mannen voor die vele ik huil dingen, auizlet bleef hangen dus bleef ik op plaats reactie drukken:$
i'm broken, do you hear me.
Narry schreef: Chelsea ik moet ook huilen hoor ): Ik blijf het allemaal maar gewoon steeds lezen en word er hartstikke depresief door >.<
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Schatjes als ik binnekom door 1DstreetteamNL en jullie niet.. ik zweer ik ga zoveel voor jullie proberen te krijgen.. ghe ghe ik ga ze filmen saying: We love quizlet girls en voor jullie allemaal proberen een handtekening te krijgen!
Nouis schreef: (...) TUURLIJK SCHAT!