ChelseaPayne schreef:
(...)
waarvoor?
ik ben er voor je <3
Ik heb een 'beste' vriendin, al voelt ze niet echt als beste vriendin voor me. We vertellen elkaar niet echt geheimen. Ik ben veranderd sinds dat ik naar middelbaar ging & daar weet ze weinig van. Al is het omgekeerd ook zo, denk ik.
Ik heb mensen leren kennen in de 1e, die nu ongelofelijk veel voor me betekenen en waar ik veel mee gemeen heb. Met mijn vriendin dus niet echt.
In de 1e zag ik haar nog echt vaak. Bijna wekelijks (ja, we gaan alle2 naar een andere school), in de 2e werd het al wat minder & normaal spreken we bijna elke dag van een vakantie af, maar ik heb haar de afgelopen vakanties amper gezien.
We groeien uit elkaar, dat heb ik ook wel door, maaaar.
Een half jaar geleden was er wat gezeik tussen ons wat ons verder uit elkaar heeft laten groeien. Allemaal over een jongen & ik vind het onzin eigenlijk, maaar sinds toen zie ik haar minder en minder.
Ik mis haar soms wel, maar heb nou ook niet echt zin om naar haar toe te gaan.
Ik weet gwn niet wat ik er van moet denken, want ze heeft me pijn gedaan enzo & ik had/heb het gevoel dat ze me negeerd(e)
Ugh.
Nu praat ze opeens op msn tegen me. Er is blijkbaar veel gebeurd enzo.
Zegt ze opeens: ik mis je.
En nu voel ik me aan de ene kant best wel kut, like; ik mis haar wel, maar ook weer niet. Ik mis haar wel, maar heb geen zin om met haar af te spreken.
Ik heb vaak zo'n gevoel van: ja, we zeggen wel dat we beste vriendinnen zijn. We kennen elkaar al 12 jaar, maar je weet eigenlijk niet eens zoveel van me..
OKE DIT IS GEZEIK SORRY. RESPECT ALS JE HET HEBT GELEZEN
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.