• Deze MOETEN we hebben in de smiley verzameling, alsjeblieeeeeeftttt? *O**O**O*

[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 13:50 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Rickjuh schreef:
    Als je hem zo graag wilt, zet dat linkje van dat bestand op je bureaublad, en als je em wilt gebruiken plak je em hierin. Want als 1 user een smiley aanvraagt en hij komt erin, komen er in eens andere 400 users die allemaal smileys willen. Snap je?

Snap ik wel, maar alsnog wil ik hem. :'D
    Ik betaal toch elke maand heel lief en netjes 3.60? I want that smiley! (no_chears)
    -Zoveel hebben we er nog niet als GM hoor(A)-

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Severed schreef:
    (...)

Snap ik wel, maar alsnog wil ik hem. :'D
    Ik betaal toch elke maand heel lief en netjes 3.60? I want that smiley! (no_chears)
    -Zoveel hebben we er nog niet als GM hoor(A)-

En wie gebruikt deze nou: (bat)(clown)(cop)(headbang)(kitty)(quote)(gsm)(kudo)?

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Nou, smileys toevoegen is best lastig, er mag namelijk geen copyright opzitten. En we weten niet van wie die smiley is. Daar zou Rutger echt zelf naar moeten kijken :]

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Colibre schreef:
    (...)

Jij.

Rickjuh schreef:
    Nou, smileys toevoegen is best lastig, er mag namelijk geen copyright opzitten. En we weten niet van wie die smiley is. Daar zou Rutger echt zelf naar moeten kijken :]

Als ik er nou een vind en toestemming krijg van de artiest, voegen jullie hem dan toe? Want dan ga ik er achteraan! *O*

Severed schreef:
    (...)

Als ik er nou een vind en toestemming krijg van de artiest, voegen jullie hem dan toe? Want dan ga ik er achteraan! *O*

Hahahaha, daarvoor moet je dan bij Rutger zijn. Succes!:Y)

Colibre schreef:
    (...)

(bat) deze is leuk o;

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Horan schreef:
    Ghehe(wbw)

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Omg, wat een lieverdje. :9~

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik wil 'm! Ik wil 'm! Ik wil 'm! *O*

Hahaha lol!

It's going to be difficult, but not impossible.

Severed schreef:
    Ik wil 'm! Ik wil 'm! Ik wil 'm! *O*

En Nancy maakt haar punt duidelijk! :'D

Sneasel schreef:
    (...)

En Nancy maakt haar punt duidelijk! :'D

Jaaaa! Natuurlijk. Ik wil 'm gewoon! (no_chears)

Als ik voor het eind van de dag 200 prive berichten heb met die smiley, zorg ik er per... nee dat ga ik niet doen haha. Ik weet dat er hier mensen zitten die dat nog echt gaan doen ook.(krul)

Rickjuh schreef:
    Als ik voor het eind van de dag 200 prive berichten heb met die smiley, zorg ik er per... nee dat ga ik niet doen haha. Ik weet dat er hier mensen zitten die dat nog echt gaan doen ook.(krul)

Ja, ik ging je inderdaad bijna een pb sturen. :')