• Om heerlijke broodjes vandaan te halen. Mijn favoriete broodjeszaak is verkocht en overgenomen door een aantal buitenlanders (niks mis met de mensen zelf hoor, don't get me wrong), en sindsdien is de kwaliteit van het eten ontzettend gedaald, en zijn de prijzen juist gestegen. Iets wat ik beiden net ook weer merkte toen ik er voor het eerst in lange tijd weer zelf iets haalde. Ik vind dat zo jammer!(no_chears)
    Heeft iemand hier ook wel eens zoiets met winkeltjes?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn favo broodjeszaak is Bufkes :D En die doet het wel nog goed n.n Heb me net weer een heerlijk broodje gehaald XDDD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Juist niet. Onze speelgoedwinkel is failliet gegaan en nu krijgen we een Bagels & Beans :9~


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    Juist niet. Onze speelgoedwinkel is failliet gegaan en nu krijgen we een Bagels & Beans :9~


    Maar dat eerste is wel jammer! (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Altijd- :S
    Is er eens een goede winkel bij ons in dorp... Neen, een jaar later sluit het al (oke, het was niet beste kwaliteit & beste prijzen) maar het waren verdomd goede mensen.
    Nu zitten er eh, 2 mannen daar... en ik vind ze echt eng - ze staren je altijd zo aan:8
    Creepy. Vanaf nu haal ik het brood/kranten/snoepgoed uit een andere bakker/krantenwinkel/waar je ook kan kopen wat ik daar eerst kocht


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In mijn favoriete ijszaak hebben ze het ijs weer veel duurder gemaakt, het is nu zo duur dat ik het het nauwelijks nog waard vind om daar heen te gaan. Telt dat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    In mijn favoriete ijszaak hebben ze het ijs weer veel duurder gemaakt, het is nu zo duur dat ik het het nauwelijks nog waard vind om daar heen te gaan. Telt dat?


    Ach waarom niet, is ook heel erg vervelend. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Nee. Geloof het niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ze hebben in mijn wijk een ijszaak en toen die kwam wist ik al dat ze daar amper op zouden verdienen. volgend jaar gaan ze weg, want niemand wilt het kopen je krijgt daar ook zo'n freaking klein bolletje o.O


    Shoganai i ne~

    Severed schreef:
    (...)

    Ach waarom niet, is ook heel erg vervelend. (no_chears)

    Ja, het voelt net alsof die ijszaak al weg is, haha. Dat gaat ook niet lang meer duren trouwens, ze gaan bijna failliet :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the