• Wat zou er gebeuren als je éérst een paracetemol nam met water. En daarna bv een glaasje witte zoete wijn drinkt? Want ik wilde dat gisteravond doen maar toen bedacht ik me dat medicijnen en alcohol toch wel een slechte combi zijn alleen weet niet wat er dan precies gebeurd?

    Jullie?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 10:22 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reseda schreef:
    Ik weet nog wel dat ik dat één keer geprobeerd heb, en dat doe ik dus echt nooit meer.
    Die hoofdpijn is echt echt niet waard. ;$


    Het licht ook aan jezelf of je dat aankan :P Want sommigen zullen er geen last van krijgen waarschijnlijk :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Horan schreef:
    Ik heb geen idee ;D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb geen idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met een paracetamol is het niet zo heel erg, zeker als het een paar uur later is. Maar je kan het beter laten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er gebeurd niks als je paracetamol hebt ingenomen.. Heb al vaak gehad dat ik een paracetamol had ingenomen en later toch aan de drank heb gezeten.. Maarja vertrouw je het niet NIET doen dan!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Volgens mij mag dat bij paracetemol gewoon hoor (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 18:51 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nooit last van gehad, maar met andere pillen moet je erg oppassen!


    i put the fun in funeral

    Daar zat ik laatst ook nog aan te denken. Doordat ik 2 maanden geleden geopereerd ben, moet ik soms nog pijnstillers slikken. Dat had ik laatst op een avond ingenomen en daarna een jillz gehad, volgens mij werkte het trouwens niet :3


    You try so hard not trying to try so hard.

    Lang leve de bijsluiter!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik was laatst een paar dagen op kamp en had een paar paracetemols op, daarna heb ik passoa jus en bier gedronken, ging kei goed hoor


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Dat hangt van allerlei factoren af.
    - Hoe paracetemol bij jou reageert.
    - Hoe alcohol bij jou reageert.
    - Of je goed gegeten hebt.
    - of je moe bent.

    Nog veel meer van dit soortdingen. Maar ik zou het gewoon nooit doen (:


    To infinity and beyond •

    Waarom neem je één paracetamol? Neem dan niks.

    Volgens mij gebeurt er niets als je er eentje neemt met genoeg water en dan één glaasje wijn drinkt.
    Dat kan bijna niet. Het is geen sterk spul en ook niet zo gemakkelijk verslavend, of zo.

    Maar ik zou gewoon geen alcohol in combinatie met medicijnen nemen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Geen probleem.


    Your make-up is terrible

    Het beste is om geen medicijnen te nemen als je alcohol gaat drinken. Maar ik denk dat wijn en een parcetamol weinig kwaad kunnen als je het een malig doet.


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.