• Wat zou er gebeuren als je éérst een paracetemol nam met water. En daarna bv een glaasje witte zoete wijn drinkt? Want ik wilde dat gisteravond doen maar toen bedacht ik me dat medicijnen en alcohol toch wel een slechte combi zijn alleen weet niet wat er dan precies gebeurd?

    Jullie?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 10:22 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou het niet proberen als ik jou was.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Met zoiets maakt het niet zo heel veel uit, kun je rustig wat drinken. Zolang je maar geen belangrijke dingen verder te doen hebt, want je kunt er extra suf door worden. Maar het is sowieso niet erg slim om te doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb geen idee ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Er gebeurt niks, hoor. Ik heb wel eens dat ik uit ga of zo, en dat ik knallende koppijn heb of iets. Dan neem ik een paracetamol en drink ik gewoon.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een glaasje zal vast geen kwaad kunnen!

    Gewoon niet doen als je twijfelt, joh.

    Oh en bijsluiters kan je gewoon op internet opzoeken, hoor. :Y)


    I can't even think straight.

    Anitaaa schreef:
    Drink gewoon geen alcohol als je medicijnen hebt genomen.

    Inderdaad, in de bijsluiten staat dat er altijd duidelijk in vermeld. Dat en het feit dat mensen medicijnen en alcohol samen nemen om zelfmoord te plegen zegt genoeg lijkt me.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Inderdaad, in de bijsluiten staat dat er altijd duidelijk in vermeld. Dat en het feit dat mensen medicijnen en alcohol samen nemen om zelfmoord te plegen zegt genoeg lijkt me.

    Die nemen twintig paracetamolletjes en drinken die weg met whisky. Da's anders.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Die nemen twintig paracetamolletjes en drinken die weg met whisky. Da's anders.

    Ik weet 't, de reactie zal wel sterk verminderd zijn, maar het feit dat ze het afraden, wil toch zeggen dat dat niet al te gezond is?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    lang leve google


    Ligt and Darkness are both very different..

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Inderdaad, in de bijsluiten staat dat er altijd duidelijk in vermeld. Dat en het feit dat mensen medicijnen en alcohol samen nemen om zelfmoord te plegen zegt genoeg lijkt me.


    Met pillen zelfmoord plegen is wel een van de moeilijkste manieren om zelfmoord te plegen, dus dat zal allemaal wel meevallen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lichte medicijnen in combinatie met alcohol is niet gevaarlijk maar volgens mij verzwakt het de werking wel lichtelijk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Negligible schreef:
    (...)
    Haha, een soort pijnstiller..


    Dafalgan is de pijnstiller van belgie.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat het wel gaat, omdat paracetamol niet zo´n sterk medicijn is.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik weet nog wel dat ik dat één keer geprobeerd heb, en dat doe ik dus echt nooit meer.
    Die hoofdpijn is echt echt niet waard. ;$

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 17:46 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?