• Wat zou er gebeuren als je éérst een paracetemol nam met water. En daarna bv een glaasje witte zoete wijn drinkt? Want ik wilde dat gisteravond doen maar toen bedacht ik me dat medicijnen en alcohol toch wel een slechte combi zijn alleen weet niet wat er dan precies gebeurd?

Jullie?

[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 10:22 ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Nou ik zou het niet proberen ik heb geen idee wat er kan gebeuren, en ik kan het jammer genoeg niet uittesten want ik mag geen alcohol! Jammer he!

Sympathy schreef:
    Nou ik zou het niet proberen ik heb geen idee wat er kan gebeuren, en ik kan het jammer genoeg niet uittesten want ik mag geen alcohol! Jammer he!

Hahaha nou ik denk dan dat je alleen moet overgeven ofzo als je dat doet... :p

Is een paracetamol een beetje hetzelfde als een dafalgan?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:

Geen idee wat is een dafalgan dan? :$

ik denk niks.
    naar mijn idee is paracetamol niet zo'n sterk medicijn

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Zecora schreef:
    (...)
    Geen idee wat is een dafalgan dan? :$

Haha, een soort pijnstiller..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    Ik denk 't wel.

Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

Lees de bijsluiter?

Failish schreef:
    (...)Ik denk 't wel.

Als het hetzelfde is, dan kan het absoluut geen kwaad. Je mag van die lichte medicijnen (paracetamol, nurofen, buscopan, perdofemina,...) nemen met alcohol. Dat is allemaal niet echt een probleem. Wat je zeker niet mag doen is antibiotica met alcohol nemen. Dan is het pas slecht (:

Negligible schreef:
    (...)
    Als het hetzelfde is, dan kan het absoluut geen kwaad. Je mag van die lichte medicijnen (paracetamol, nurofen, buscopan, perdofemina,...) nemen met alcohol. Dat is allemaal niet echt een probleem. Wat je zeker niet mag doen is antibiotica met alcohol nemen. Dan is het pas slecht (:

Jep antibiotica weet ik. Maar dat heb ik gelukkig niet dus mag gewoon alcohol drinken :')

Fantasia schreef:
    Lees de bijsluiter?

Ik heb de bijsluiter niet hier.

Goed zal het niet zijn, maar ik denk niet dat het slecht is.
    Het ergste dat er kan gebeuren is volgens mij dat de paracetemol zijn kracht verliest. (krul)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Sneasel schreef:
    Goed zal het niet zijn, maar ik denk niet dat het slecht is.
    Het ergste dat er kan gebeuren is volgens mij dat de paracetemol zijn kracht verliest. (krul)

Oooohja? Dat is niet zo erg dan :O

Ik weet wel dat het iig niet goed is spreekt uit ervaring, ahum

Drink gewoon geen alcohol als je medicijnen hebt genomen.

Has no one told you she's not breathing?