• Ik zit echt op zo'n relaxte school! Sinds nu een maandje zit ik weer in Noorwegen op school en je kan je gewoon echt niet voorstellen hoe relaxt het hier is! We hebben 4 lessen per dag, wel allemaal blokuren maar met 8 pauzes erbij valt het allemaal wel mee. Dat houd dus in dat we iedere dag om half 4 klaar zijn. Nu hebben we een laptop van school gekregen dus echt uitmaken dat we zolang op school zitten doet het nou ook weer niet aangezien we ook gewoon internet hebben en ondertussen dus ook op facebook of whatever mogen! Echt super relaxt. Ik heb een kleine klas met maar 10 leerlingen en krijgen dus sneller extra pauzes erbij. Echt I love my school!

    What about you guys? Hoe vinden jullie jullie school? (:


    xx love.


    ed westwick <3

    Mijn school is... chaotisch. Ze vergeten altijd dingen te zeggen, formulieren mee naar huis te geven, etc. En we hebben echt héél vaak uitval / tussenuren. Zucht.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    veel mensen vinden mijn school een kutschool maar ik vind het wel meevallen. tja sommige leraren zijn gewoon slecht maar die geven vooral aan vmbo niveau les


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Te veel mensen, te druk, te veel lesuren, te veel werk, ...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zit je in Noorwegen op school?!?! Thefuck? Cool!! :O
    Naja oke, ik heb echt een kut klote kut school, veels te veel huiswerk, alleen er zijn wel super leuke kinderen. En sommige leraren mag ik niet, er is gewoon teveel toetsen en en so's echt niet normaal, en ik zit pas in mijn tweede jaar!!

    Mijn school is kut. Ze roosteren veel te veel tussenuren in, en 3 keer per week ben ik om 4 uur vrij. Wat stom is. Maar ik moet het er maar mee doen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb ook wel een relaxte school. Ik heb op maandag en donderdag tot 10 over 4, maar dat valt wel mee. Want donderdags hebben we de laatste 2 uur gym en dat is halverwege het jaar weg. Verder ben ik om kwart over 2 uit en op dinsdags om 10 over 10, dus dat is heerlijk. En bij alles om half 9 beginnen.
    Verder heb ik ook best wel wat blokuren, maar dan krijgen we altijd een pauze tussen 2 lesuren in, dus dat is eigenlijk veel lekkerder dan losse uren :') Het is wel zo dat mijn school ontzettend chaotisch is, maar daar wen je wel aan. En uiteindelijk krijg je alles wel op tijd.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn school is wel leuk, vind ik. Veel mensen klagen over het beleid hier, en dat is soms ook wel een beetje chaotisch ja, maar al met al is het wel gezellig en gaat het ook prima.

    Ja, I like my school (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik vind me school goed. Als je een onvoldoende staat/een te laag cijver heb gehaald bij een toets (zoals een 1) moet je het volgende plus uur komen :"D aleen dat kan nog veranderen omdat me school gaat samen voegen =.=


    Shoganai i ne~

    Noorwegen?! Omg ik ben zo jaloers:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wauw, awesome. Noorwegen :'D.
    Maar goed, mijn school achjaa. Beetje chaotisch. We hebben best wel veel uitval en dat soort dingen. En de roosters veranderen echt om de week x'd. Maar ach, ik vind het niet heel erg ofzo (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mag ik nog steeds bij jou komen wonen? Ik heb mijn koffer al gepakt! (aa')

    Mijn school is best oké, alleen hebben ze fb geblokkeerd, pfft. :'D Maar wel leuke leraren & medeleerlingen. ^^
    Maar geen mooie jongens. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Haha ik verhuis naar Noorwegen :'D
    Mijn is een strenge,katholieke school dus verwacht er niet veel van c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ah vandaar dat noorwegen graag afgestudeerde hard werkende Nederlanders wou hebben. Die mensen daar weten gewoon niks. (quote)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mijn school is gewoon lekker gezellig en chaotisch. Roosters kloppen vaak niet, maar wél een superleuke klas


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rickjuh schreef:
    Ah vandaar dat noorwegen graag afgestudeerde hard werkende Nederlanders wou hebben. Die mensen daar weten gewoon niks. (quote)

    Da's niet, hun schoolsysteem is beter dan die van jullie. Jullie kunnen teveel vakken weg laten vallen waardoor je gewoon dumb ben op een groot aantal vlakken. (zoals bv: aardrijkskunde, Frans, etc)
    Het is niet dat de scholen chill zijn dat ze ook slecht zijn. Het is gewoon een heel welvarend land waar er weinig stress is en een goede politiek. :')
    En die mensen zijn niet dom, wat is dat nu weer voor een conclusie? (:


    Where there is a sea there are pirates...