• Ik zit echt op zo'n relaxte school! Sinds nu een maandje zit ik weer in Noorwegen op school en je kan je gewoon echt niet voorstellen hoe relaxt het hier is! We hebben 4 lessen per dag, wel allemaal blokuren maar met 8 pauzes erbij valt het allemaal wel mee. Dat houd dus in dat we iedere dag om half 4 klaar zijn. Nu hebben we een laptop van school gekregen dus echt uitmaken dat we zolang op school zitten doet het nou ook weer niet aangezien we ook gewoon internet hebben en ondertussen dus ook op facebook of whatever mogen! Echt super relaxt. Ik heb een kleine klas met maar 10 leerlingen en krijgen dus sneller extra pauzes erbij. Echt I love my school!

What about you guys? Hoe vinden jullie jullie school? (:

xx love.

ed westwick <3

Colibre schreef:
    (...)
    Als je Audiovisueel of Podium Evenementen Techniek wil doen, dan moet je vooral komen! *O*

Eeeeeh...
    Nee, eigenlijk wil ik naar de Zeevaartschool. D:
    Maar een MacBook Pro! Djeeeeez!

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)
    Eeeeeh...

Dan word het toch maar Noorwegen? ;) haha

ed westwick <3

Op dit moment haat ik mijn school zo verschrikkelijk. Waarom woon ik niet in Noorwegen?
    FML.

"Well, well. Look who we've got here!"

Dudley schreef:
    Op dit moment haat ik mijn school zo verschrikkelijk. Waarom woon ik niet in Noorwegen?
    FML.

Kom maar bij me wonen ;) heb huis genoeg! haha. waarom haat je school zo?

ed westwick <3

Captain schreef:
    (...)
    Eeeeeh...

Aw gee, ik wou het leger in, maar ik ben kleurenblind. (no_chears)
    Samen huilen? D:

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

snoes schreef:
    (...)

Dan word het toch maar Noorwegen? ;) haha

Jaaaaa, dan kan je me leren skateboarden!
    OMG, gisteren heb ik jeweetwelwie een knuffel gegeven hahahahaha! :'D
    En hij keek toen zo raar naar mij van "huh? xd" maar hij vond da wel leuk natuurlijk!
    En ik had dan nog iets gevraagd per sms die avond en hij stuurde terug en toen zei ik "Thankyouuu!" En hij stuurde dan dit: Thank u, you're doing a great job (: now get some sleep. (het was om 12 uur 's nachts) Hahaha!
    Dat vond ik LEUK, oké. :'D

snoes schreef:
    (...)

Kom maar bij me wonen ;) heb huis genoeg! haha. waarom haat je school zo?

Omdat alles zo verschrikkelijk slecht is geregeld. Die nieuwe directeur is echt bagger en vernielt alles.
    Yeah, ik pak m'n spullen en verhuis meteen naar Noorwegen! :3
    Gezellig, kan ik ook eindelijk eens Noors leren! :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Op het moment vind ik mijn school ook wel redelijk chill. Er vallen ineens, nu het zulk mooi weer is, genoeg lessen uit! Ik was vandaag kwart voor 1 klaar en morgen kwart voor 12! Dus ik klaag niet! :'D

Colibre schreef:
    (...)
    Aw gee, ik wou het leger in, maar ik ben kleurenblind. (no_chears)
    Samen huilen? D:

OMG! I love you!
    Ik wil ook het leger in maar ik heb geen Belgische nationaliteit waardoor dat niet kan! D:
    Dus nu moet ik enkele jaren wachten voor ik erin mag! ):
    Ooh, maar ik had er zo naar uitgekeken dat ik volgend jaar naar de Militaire school zou gaan! En dan krijg ik zoiets te horen. D:
    In februari mag ik al nationaliteit aanvragen, maar het duurt 2-3 jaar voor je het effectief ook krijgt! ))):
    Samen huilen? ):

mijn vorige was gewoon gewoon echt zo vett. We kregen nooit huiswerk en hadden vaak lesuitval :Y) mrjh ik zit nu op een andere school en die geeft elke dag teveel huiswerk en elke week wel 5 of 6 toetsen (huil)

[ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 18:52 ]

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Horan schreef:
    Noorwegen?! Omg ik ben zo jaloers:9~

Me and my pony are one (:

Captain schreef:
    (...)
    OMG! I love you!
    Ik wil ook het leger in maar ik heb geen Belgische nationaliteit waardoor dat niet kan! D:
    Dus nu moet ik enkele jaren wachten voor ik erin mag! ):
    Ooh, maar ik had er zo naar uitgekeken dat ik volgend jaar naar de Militaire school zou gaan! En dan krijg ik zoiets te horen. D:
    In februari mag ik al nationaliteit aanvragen, maar het duurt 2-3 jaar voor je het effectief ook krijgt! ))):
    Samen huilen? ):

Juaa, vind niet veel chicks die het leger in willen of iets *O*. Ik hoop echt dat je wordt toegelaten ^^. En wat doe je als ze bij een intake zeggen dat je potentie hebt, maar het gewoon niet kan omdat je kleurenblind bent, en dan je eigen mannen misschien neer zou schieten omdat je het verschil niet ziet? Ik heb alleen moeite met felle kleuren. (no_chears) Maarja, in Amerika mag je wel in het leger, ook al ben je kleurenblind. Ik wil naar Amerika. (no_chears)

Colibre schreef:
    (...)
    Juaa, vind niet veel chicks die het leger in willen of iets *O*. Ik hoop echt dat je wordt toegelaten ^^. En wat doe je als ze bij een intake zeggen dat je potentie hebt, maar het gewoon niet kan omdat je kleurenblind bent, en dan je eigen mannen misschien neer zou schieten omdat je het verschil niet ziet? Ik heb alleen moeite met felle kleuren. (no_chears) Maarja, in Amerika mag je wel in het leger, ook al ben je kleurenblind. Ik wil naar Amerika. (no_chears)

Omg wat sneeu. D:
    Maar je kan bv proberen om in een ander land te proberen? (Engeland of België?)
    Het geldt namelijk: als je de nationaliteit van een ànder Europees land hebt, dan mag je in het leger van een Europees land, maakt niet uit welke.
    Nu moest het zo zijn dat ik uit het Oostblok kom. D:
    Ik hoop ook dat ik word toegelaten! Ik zou dan een vreugdedansje doen. :'D

Captain schreef:
    (...)
    Omg wat sneeu. D:
    Maar je kan bv proberen om in een ander land te proberen? (Engeland of België?)
    Het geldt namelijk: als je de nationaliteit van een ànder Europees land hebt, dan mag je in het leger van een Europees land, maakt niet uit welke.
    Nu moest het zo zijn dat ik uit het Oostblok kom. D:
    Ik hoop ook dat ik word toegelaten! Ik zou dan een vreugdedansje doen. :'D

Ik heb bij mijn neef geïnformeerd dat het Servische leger een soort Special Ops sectie heeft, die mensen zoals ik ook toelaten om te snipen of iets. Ik heb een Servische (en Nederlandse -cough-) nationaliteit, dus dat zou niet echt een probleem zijn. En als dat niet lukt, dan word ik wel medic ofzo. (joehoe)

Colibre schreef:
    (...)
    Ik heb bij mijn neef geïnformeerd dat het Servische leger een soort Special Ops sectie heeft, die mensen zoals ik ook toelaten om te snipen of iets. Ik heb een Servische (en Nederlandse -cough-) nationaliteit, dus dat zou niet echt een probleem zijn. En als dat niet lukt, dan word ik wel medic ofzo. (joehoe)

Hahaha, cool! Dat zou je evt wel kunnen proberen, lijkt me echt heel cool!
    En Servische mensen zijn chill! Ik ben Russisch. :3