• Ik zit echt op zo'n relaxte school! Sinds nu een maandje zit ik weer in Noorwegen op school en je kan je gewoon echt niet voorstellen hoe relaxt het hier is! We hebben 4 lessen per dag, wel allemaal blokuren maar met 8 pauzes erbij valt het allemaal wel mee. Dat houd dus in dat we iedere dag om half 4 klaar zijn. Nu hebben we een laptop van school gekregen dus echt uitmaken dat we zolang op school zitten doet het nou ook weer niet aangezien we ook gewoon internet hebben en ondertussen dus ook op facebook of whatever mogen! Echt super relaxt. Ik heb een kleine klas met maar 10 leerlingen en krijgen dus sneller extra pauzes erbij. Echt I love my school!

    What about you guys? Hoe vinden jullie jullie school? (:


    xx love.


    ed westwick <3

    Captain schreef:
    (...)
    Da's niet, hun schoolsysteem is beter dan die van jullie. Jullie kunnen teveel vakken weg laten vallen waardoor je gewoon dumb ben op een groot aantal vlakken. (zoals bv: aardrijkskunde, Frans, etc)
    Het is niet dat de scholen chill zijn dat ze ook slecht zijn. Het is gewoon een heel welvarend land waar er weinig stress is en een goede politiek. :')
    En die mensen zijn niet dom, wat is dat nu weer voor een conclusie? (:


    Had je mijn smiley op het einde gezien? Sarcasme :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Had je mijn smiley op het einde gezien? Sarcasme :]

    Je zei in ieder geval wel "die mensen weten daar niks". Zo kwam dus over. En die smiley maakte het nog erger, trouwens. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik haat mijn school. Slechtste school ooit.


    -

    Genius schreef:
    Ik haat mijn school. Slechtste school ooit.

    Mooooh, hoe komt het?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben op drie dagen om 14.10 uit maar ze vergeten formulieren mee te geven en sommige dingen moet je via het internet doen maar dat zeggen ze dan nog geen eens maar je moet het wel invullen! Hoezo, raar?! En ik vraag al minstens twee weken naar kluisje en een laptop, kluisje daarvan moet je aan geven dat je hem wil, dus ik heb twee weken tegen een muur staan praten. En nu krijgen sommige mensen wel een laptop en andere weer niet. Het is gewoon een rare school die doet waar ze zin in heeft

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 16:02 ]


    Physics is awesome

    Hoezo in noorwegen?

    Ik heb een ovevolle school, klas van 25 leerlingen en verder teveel les en ik ben doodop.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Horan schreef:
    Noorwegen?! Omg ik ben zo jaloers:9~


    haha ja Noorwegen ;) guess you like that country? hehe.


    ed westwick <3

    Captain schreef:
    Mag ik nog steeds bij jou komen wonen? Ik heb mijn koffer al gepakt! (aa')

    Mijn school is best oké, alleen hebben ze fb geblokkeerd, pfft. :'D Maar wel leuke leraren & medeleerlingen. ^^
    Maar geen mooie jongens. D:


    Je bent altijd welkom snoesje! hahah.


    ed westwick <3

    mijn roostermaker sucks. we draaien allemaal te veel uren -.-


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Stray schreef:
    Hoezo in noorwegen?

    Ik heb een ovevolle school, klas van 25 leerlingen en verder teveel les en ik ben doodop.


    Noorwegen, omdat... mijn vader hier woont en ik moest dit jaar kiezen tussen Noorwegen en Frankrijk. Aangezien ik al vloeiend Noors spreek leek me dat gewoon een betere keuzen. Ook had ik hier al vrienden enzo. ik weet dat velen me nu voor gek uit maken aangezien ik in het zuiden van Frankrijk had kunnen wonen, maar ik ben gek op Noorwegen ;) hehe.

    aah dat ken ik! vorig jaar had ik een klas met 30 leerlingen! :o


    ed westwick <3

    Zo is mijn school ook. Ik kreeg een MacBook Pro. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb 21 mensen in mijn klas, waaronder een uitwisselingsstudent uit Sydney. We zijn wel echt een klas i.p.v. een groep, dat is wel fijn. Vandaag was ik om 12:15 uit ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rickjuh schreef:
    Ah vandaar dat noorwegen graag afgestudeerde hard werkende Nederlanders wou hebben. Die mensen daar weten gewoon niks. (quote)


    Mhmm, ja dat zal het wel zijn grapjas. Alle Nooren gaan meestal naar het buitenland want hun studie wordt door de staat betaald vandaar! :p


    ed westwick <3

    Colibre schreef:
    Zo is mijn school ook. Ik kreeg een MacBook Pro. *O*

    I don't want to live on this planet anymore.
    Of ik kom naar je school.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    I don't want to live on this planet anymore.
    Of ik kom naar je school.

    Als je Audiovisueel of Podium Evenementen Techniek wil doen, dan moet je vooral komen! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)