• Ik ging vandaag kleding kopen. Ik zat in mijn kleedhokje om te kleden omdat ik kleding wilde passen, komt er opeens een klein kind zo onder dat gordijn door mijn hokje in kruipen. Zo genant!

    Om het nuttig te houden:
    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Lol :')
    Ik ben een keer uit een kledingstuk gescheurd dat ik wilde passen :$


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    had ik ook een keer
    jaren geleden
    trok zo'n kind het gordijn open

    iPotter schreef:
    (...)
    Oh, zo herkenbaar! Als ik bh's ga kopen sluip ik het liefst door de winkel en verstop de dingen die ik ga passen achter mijn rug. x'D Dus het is heel vervelend als je ma daar aankomt: 'Is dit niets voor jou?' Door heel de winkel.


    Ja echt hè? Ik stond daar laatst ook even te kijken naar zo'n beha van Donna Karan (aanbieding, tientje voor twee DESIGNER beha's), zegt die vrouw zo: 'Ach meid, wij verkopen geen grote maten beha's. We gaan maar tot cup A.'
    Echt, ik kon wel door de GROND zakken! Dat zíj nou verschrompelde erwten heeft kan ik toch ook niks aan doen? I mean, ik ga daar heen om een goed passende beha te kopen en dan komt zij aandragen met dát. Stom mens. En ftr, C is niet enorm.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    TwiSparkle schreef:
    had ik ook een keer
    jaren geleden
    trok zo'n kind het gordijn open


    Ohmygosh.. En herken je ook dat je moeder bijv, kleding voor je pakt en dan het gordijn los houdt terwijl je die andere aangepaste kleding half uitdoet of zo?


    26 - 02 - '16

    POM schreef:
    (...)

    Ohmygosh.. En herken je ook dat je moeder bijv, kleding voor je pakt en dan het gordijn los houdt terwijl je die andere aangepaste kleding half uitdoet of zo?

    OMG, ja! Ik haat dat echt zo hard als ze dat doet! D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja echt hè? Ik stond daar laatst ook even te kijken naar zo'n beha van Donna Karan (aanbieding, tientje voor twee DESIGNER beha's), zegt die vrouw zo: 'Ach meid, wij verkopen geen grote maten beha's. We gaan maar tot cup A.'
    Echt, ik kon wel door de GROND zakken! Dat zíj nou verschrompelde erwten heeft kan ik toch ook niks aan doen? I mean, ik ga daar heen om een goed passende beha te kopen en dan komt zij aandragen met dát. Stom mens. En ftr, C is niet enorm.


    Ik dacht eerst van; WOW wat voor grotes heb je dan wel niet?
    en dan;; -Leest; we gaan maar tot cup A-
    o-o... Welke winkel verkoopt alleen maar cup a bh's o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    (...)
    OMG, ja! Ik haat dat echt zo hard als ze dat doet! D:


    Echt he! Het liefst zou k haar kleedhokgordijn ook een keer los trekken, maar dat is te gemeen :X


    26 - 02 - '16

    Haha!

    Nou, ik ben een keer in de bios met een vriendin naar het herentoilet geweest. Per ongeluk. We vonden het zo raar dat er een man binnenkwam lopen... Later kwamen we erachter dat we verkeerd zaten :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Och, dat heb ik in elke winkel met mijn vriend hoor :'D
    "WELKE MAAT HEB JE?"
    "B75 TOCH? SCHAAAAAATJE?"

    Ik vind het prachtig XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Midna schreef:
    (...)

    Ik dacht eerst van; WOW wat voor grotes heb je dan wel niet?
    en dan;; -Leest; we gaan maar tot cup A-
    o-o... Welke winkel verkoopt alleen maar cup a bh's o-O


    Een soort designerwinkel. Italian fashion apparently means MINI BOOBS. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voiceless schreef:
    Och, dat heb ik in elke winkel met mijn vriend hoor :'D
    "WELKE MAAT HEB JE?"
    "B75 TOCH? SCHAAAAAATJE?"

    Ik vind het prachtig XD


    Ja, maar met je vriend is het niet zo erg. Die van mij gaat ook wel eens mee, maar dan zit ik echt zo van: 'dit is vreemd, dit is vreemd, dit is vreemd, EN IEDEREEN KIJKT ME AAAAAAN...' O:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Een soort designerwinkel. Italian fashion apparently means MINI BOOBS. xD


    Hahah XD


    26 - 02 - '16

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja echt hè? Ik stond daar laatst ook even te kijken naar zo'n beha van Donna Karan (aanbieding, tientje voor twee DESIGNER beha's), zegt die vrouw zo: 'Ach meid, wij verkopen geen grote maten beha's. We gaan maar tot cup A.'
    Echt, ik kon wel door de GROND zakken! Dat zíj nou verschrompelde erwten heeft kan ik toch ook niks aan doen? I mean, ik ga daar heen om een goed passende beha te kopen en dan komt zij aandragen met dát. Stom mens. En ftr, C is niet enorm.

    Dat is héél ontactvol. Ik zou daar dus nooit meer teruggaan. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Dat is héél ontactvol. Ik zou daar dus nooit meer teruggaan. xd


    Ik zou sowieso niet naar zo'n winkel gaan :X


    26 - 02 - '16

    POM schreef:
    (...)

    Ohmygosh.. En herken je ook dat je moeder bijv, kleding voor je pakt en dan het gordijn los houdt terwijl je die andere aangepaste kleding half uitdoet of zo?


    gelukkig doet mijn moeder dat niet, ik houd het gordijn stevig vast :Y)

    maar idd wel genant