• Ik ging vandaag kleding kopen. Ik zat in mijn kleedhokje om te kleden omdat ik kleding wilde passen, komt er opeens een klein kind zo onder dat gordijn door mijn hokje in kruipen. Zo genant!

Om het nuttig te houden:
    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

26 - 02 - '16

Ja, maar met een volwassen man. /nietleuk

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Ardency schreef:
    Ja, maar met een volwassen man. /nietleuk

Dat is nog gênanter :X

26 - 02 - '16

Liever een klein meisje dan een grote jongen, ya know what I mean :P

Life is hard and then we die

Hehe, ik liep een keer zomaar bij een wildvreemde jongen het hokje in, omdat ik dacht dat een vriendin daar zat. Genant? Een beetje. Maar zo erg vond ik het niet hoor (krul).

i put the fun in funeral

Ik en een vriendin waren wat aan het chillen aan het water, komt er opeens een hond naar ons toegelopen en begint die op mij te springen en al met zijn vuile poten!
    Dat baasje heeft niet eens zijn excuses aangeboden, die heeft me zelfs niet aangekeken!
    Ik kon hem wel vermoorden. D:
    Waar zijn mensen hun manieren toch...

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    Ik en een vriendin waren wat aan het chillen aan het water, komt er opeens een hond naar ons toegelopen en begint die op mij te springen en al met zijn vuile poten!
    Dat baasje heeft niet eens zijn excuses aangeboden, die heeft me zelfs niet aangekeken!
    Ik kon hem wel vermoorden. D:
    Waar zijn mensen hun manieren toch...

Idd. XD

26 - 02 - '16

PUKKELxDING schreef:
    Liever een klein meisje dan een grote jongen, ya know what I mean :P

Ik snap wat je bedoeld (A)

26 - 02 - '16

Fog schreef:
    Haha ja, ik ging met mijn pap BH's kopen (jaja I know) en hij riep door heel de winkel terwijl ik in het pashok stond 'welk was je maat nu weer?' haha I died

Stoere pa heb jij!

Ik heb dat wel eens gehad met mijn moeder, zij riep ook zo: '75 C hè?!'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik fietste naar de stad en er fietste een vrouw een straat uit aan de andere kant. Ik dacht dat het mijn tante was dus ik belde met mijn fietsbel en zwaaide, en terwijl ze keek en 'dag' terug riep merkte ik dat het mijn tante niet was maar gewoon een oudere dame die ik totaal niet ken! XD
    Ach, ze was wel heel vriendelijk omdat ze gewoon 'dag' riep tegen een vreemde, haha!
    Naja, ik schaamde me niet omdat niemand wist dat ik me vergiste, hehe. 8D

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Basecca schreef:
    (...)

Stoere pa heb jij!

Op zo'n moment zou ik het liefst door de grond zakken. Of gewoon terugpakken, als zij kleding wil ofzo; Je maat was toch XL of was het nou XXL?

26 - 02 - '16

POM schreef:
    (...)

Op zo'n moment zou ik het liefst door de grond zakken. Of gewoon terugpakken, als zij kleding wil ofzo; Je maat was toch XL of was het nou XXL?

JAAAH! Goeie ideëen heb jij zeg... Wij moeten samen gaan werken!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Basecca schreef:
    (...)

Stoere pa heb jij!

Oh, zo herkenbaar! Als ik bh's ga kopen sluip ik het liefst door de winkel en verstop de dingen die ik ga passen achter mijn rug. x'D Dus het is heel vervelend als je ma daar aankomt: 'Is dit niets voor jou?' Door heel de winkel.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Basecca schreef:
    (...)

Stoere pa heb jij!

Ooooomg, ocharme! :'D

Where there is a sea there are pirates...

Fog schreef:
    Haha ja, ik ging met mijn pap BH's kopen (jaja I know) en hij riep door heel de winkel terwijl ik in het pashok stond 'welk was je maat nu weer?' haha I died

Omg, dat is echt zo'n actie die mijn vader ook zou doen.

Great minds think alike.

Basecca schreef:
    (...)

Stoere pa heb jij!

Mijn vader zou dus nooit meegaan met Bh's kopen :X
    Nu is mijn vader dus niet stoer :')

26 - 02 - '16