• They light up my world like nobody else <3

One Direction brought us together, I love you guys <3

Zou iedereen op zondag 30 Oktober kunnen meeten in Utrecht?

[ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:29 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Houis schreef:
    Er wordt rekening gehouden met de social media activiteit. De echte fans worden dus herkent!
    OMIJNGOD <3

If you spread your wings, you can fly away with me.

Narry schreef:
    En toen mailde je zelf en je vriendin, toen werden jullie allebei gekozen en hebben jullie heel oneerlijk 4 bandjes >.<

Nee, namen enzo worden allemaal gecontroleerd

It's like I'm finally awake - One Direction.

Houis schreef:
    Er wordt rekening gehouden met de social media activiteit. De echte fans worden dus herkent!

Serieus? Maar mijn twitter staat op een mail adres, wat niet aan mij is gebonden(huil)

Horan schreef:
    (...)
    Ik denk dat gewoon iedereen mee mag doen, anders is het lullig voor de Belgen!

is het gewoon op de Sony website ? :') Ik ga proberen mee te doen en hopelijk kan mijn vriendin mee en anders geef ik een kaartje weg (als ik al iets krijg)

The soul needs autumn.

Houis schreef:

YAAAY

Some things are changing too much.

MALIKZAYN schreef:
    (...)
    is het gewoon op de Sony website ? :') Ik ga proberen mee te doen en hopelijk kan mijn vriendin mee en anders geef ik een kaartje weg (als ik al iets krijg)

Je kunt hem niet weggeven, het is persoonsgebonden. Maar je moet naar Sony mailen!

Houis schreef:

Ik snap 't niet?..

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

@marlies Hij scant de mail, het ip en de namen het heeft geen nut om 300 mails te stuuren en 3000 acc aan te maken

dat is van krabbel op de hyves

MALIKZAYN schreef:
    (...)

Lees dit even:

MENSEN HILVERSUM GAAT NIET DOOR : We hebben jullie opmerkingen besproken en willen geen fans teleurstellen die niet twee keer kunnen reizen om aan een bandje te komen. Daarom is er besloten om het anders aan te pakken. Iedereen die op 5 Oktober wil komen moet tussen Dinsdag 27 september 20:00 uur en Woensdag 28 September 20:00 uur een e-mail sturen naar http://onedirection.nl@sonymusic.com met je voor- en achternaam en woonplaats. Bij het sturen van de mail mag je één extra vriend(in) opgeven die met je mee gaat. Ouders hoeven niet opgegeven te worden. Er zullen 400 mensen in totaal geselecteerd worden (200 x 2) door een computer die allemaal een unieke code zullen terugkrijgen die gekoppeld is aan je naam. Door je naam en code bij de deur door te geven op 5 Oktober kom je binnen. Elke code is persoonsgebonden en mag niet verspreid worden.

Horan schreef:
    (...)
    Serieus? Maar mijn twitter staat op een mail adres, wat niet aan mij is gebonden(huil)

dat is bij mij ook volgens mijxd

Maar dit vind ik best wel kut... Ik kan niet kiezen tussen m'n vriendinnen..

He
    heb ik wat gemist?

OH MIJN BOEKE ZIJN ER :D

i'm broken, do you hear me.

SCHATJES IK GA ETEN EN DAARNA TRAINEN EN DAN DOUCHEN!
    ik ben rond kwart voor 9 ofzo weer terug!

TOT VANAVOND LIEFKES <333333333333333333

If you spread your wings, you can fly away with me.

ChelseaPayne schreef:
    He
    heb ik wat gemist?

OH MIJN BOEKE ZIJN ER :D

DIT:

MENSEN HILVERSUM GAAT NIET DOOR : We hebben jullie opmerkingen besproken en willen geen fans teleurstellen die niet twee keer kunnen reizen om aan een bandje te komen. Daarom is er besloten om het anders aan te pakken. Iedereen die op 5 Oktober wil komen moet tussen Dinsdag 27 september 20:00 uur en Woensdag 28 September 20:00 uur een e-mail sturen naar http://onedirection.nl@sonymusic.com met je voor- en achternaam en woonplaats. Bij het sturen van de mail mag je één extra vriend(in) opgeven die met je mee gaat. Ouders hoeven niet opgegeven te worden. Er zullen 400 mensen in totaal geselecteerd worden (200 x 2) door een computer die allemaal een unieke code zullen terugkrijgen die gekoppeld is aan je naam. Door je naam en code bij de deur door te geven op 5 Oktober kom je binnen. Elke code is persoonsgebonden en mag niet verspreid worden.

Houis schreef:
    (...)

dat is bij mij ook volgens mijxd

Dus dan maak ik helemaal geen kans meer --'