• They light up my world like nobody else <3




    One Direction brought us together, I love you guys <3



    Zou iedereen op zondag 30 Oktober kunnen meeten in Utrecht?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:29 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @Fabienne ja dat is wel maar
    maar je weet ook niet of mensen een paar mailtjes gaan sturen of dat het echt eerlijk verloopt


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Btw, zijn er hier nog mensen die mijn verhaal nog niet lezen en dat wel zouden willen :Here comes the bribe ~Harry Styles (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Hallo people <3
    Bluh, ik voel me echt dood moe. En mijn klas is echt kut, wanneer richten we die Q school nou eens op? Want ik word gek van die gemene opmerkingen ):
    Maaruh heb ik nog wat gemist? (:

    HILVERSUM GAAT NIET DOOR. JE MOET EEN MAIL STUREN NAAR SONY VOOR EEN BANDJE(no_chears)
    En ik heb een nieuw hoofdstuk van Cursed Gifts geactiveerd


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga zo stik aan mijn huiswerk want ik word hier echt alleen maar super chagerijnig van


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Horan schreef:
    (...)
    HILVERSUM GAAT NIET DOOR. JE MOET EEN MAIL STUREN NAAR SONY VOOR EEN BANDJE(no_chears)
    En ik heb een nieuw hoofdstuk van Cursed Gifts geactiveerd

    DAT SLAAT TOCH HELEMAAL NERGENS OP? EN IS GEWOON FACKING ONEERLIJK
    Jeeej, ikke lezen =D

    schatjes ik ga even omkleden voor trainen en even lang mijn moeder!

    TOT STRAKS <3333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Trouwens waarom gaat het neit door ? :s

    Houis schreef:
    @Fabienne ja dat is wel maar
    maar je weet ook niet of mensen een paar mailtjes gaan sturen of dat het echt eerlijk verloopt

    Ja, dat is zo. Maar ik heb nu al zo'n knagend gevoel dat het niet goed is als we meerdere mailtjes gaan sturen en zo andere mensen teleurstellen. Ik ga dan liever niet naar 1D als het zo moet ):


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Hallo people <3
    Bluh, ik voel me echt dood moe. En mijn klas is echt kut, wanneer richten we die Q school nou eens op? Want ik word gek van die gemene opmerkingen ):
    Maaruh heb ik nog wat gemist? (:


    We hoeven niet meer naar Hilversum.. We moeten binnen vandaag 20:00 en Woensdag 20:00 een mail sturen waarbij we maar 1 extra vriendin kunnen opgeven & er worden maar 200 mails via een computer gekozen..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik stuur echt alleen maar depri tweets;o


    What's so bad about being different?

    Bradford schreef:
    (...)
    Ja, dat is zo. Maar ik heb nu al zo'n knagend gevoel dat het niet goed is als we meerdere mailtjes gaan sturen en zo andere mensen teleurstellen. Ik ga dan liever niet naar 1D als het zo moet ):



    Het eerlijkste is:
    Als je maar 1 mailtjes stuurt
    en ALS je met een vriendin gaat 1 van jullie en mailtje stuurt
    ALS iedereen het zo doet is het het eerlijkste


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    Hallo people <3
    Bluh, ik voel me echt dood moe. En mijn klas is echt kut, wanneer richten we die Q school nou eens op? Want ik word gek van die gemene opmerkingen ):
    Maaruh heb ik nog wat gemist? (:
    Aahh Esther ): HUUGGG C: <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Trouwens waarom gaat het neit door ? :s

    Omdat veel mensen niet naar Hilversum konden komen! En er zijn maar 400 bandjes beschikbaar. FUCK SONY


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Houis schreef:
    (...)


    Het eerlijkste is:
    Als je maar 1 mailtjes stuurt
    en ALS je met een vriendin gaat 1 van jullie en mailtje stuurt
    ALS iedereen het zo doet is het het eerlijkste

    ja, dat bedoel ik dus ook om het zo te doen. Dan vind ik het veel eerlijker weetje, anders zit ik daar straks met een schuldgevoel omdat er twee lege plekken dankzij mij zijn ofzo.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    @Fabienne, ja inderdaad


    It's like I'm finally awake - One Direction.