• Ik heb dan een stelletje van die ras echte huppels in de klas, M. V. en L.
    We hadden vandaag een les, weet even niet meer welke, en de tas van M. werd door een of andere jongen naast mij neer gezet, wat ik zat zoals altijd alleen. Achter mij zaten L. en V. Ik heb misschien last van pseriasis achter mijn oor, omdat ik het ook op mijn hoofdhuid heb, en hun zagen dus dat dat achter mijn oor zit. Beginnen ze meteen met iel schimmel en dat soort dingen. Ik had vanochtend ook gedouched en had mijn haar niet helemaal droog gekregen, wat je dus nog zag, en ze begonnen daar ook meteen over te roddelen met elkaar. M. begon de hele tijd tegen L. en V. te praten, en dan ving ik er weer stukjes van op. L. nam het soms wel voor mij op, maar alsnog voelde ik me natuurlijk wel gekwetst, al helemaal toen M. tegen L. zei dat ik aan het huilen was, wat helemaal niet zo was, maar toen schreeuwde L. nog wel even door de klas dat ik helemaal niet aan het huilen was. Nou, ik kon daar echt wel in janken uitbarsten.
    Toen moesten we vandaag ook nog een keer partenrs kiezen voor boekbespreking, en ik bleef alleen over. Zelf heb ik altijd in mijn achterhoofd, ach, er blijft altijd wel iemand over. Vroeg mijn Nederlandslerares aan de klas bij welk groepje ik mocht, stak ook helemaal niemand zijn vinger op. Begon zij een verhaal over dat we als klas verandwoordelijk zijn voor elkaar en dat soort dingen. Uiteindelijk ben ik gewoon bij A. en m. geplaatst, andere dan M. hoor, maar na de les hoorde ik A. tegen m. zeuren over dat ze mij niet in hun groepje wouden, nou, daar word mijn zelfvertrouwen wel heel erg door op gekrikt zeg*kuch kuch*
    Maar tijdens engels zat er een jongen naast me, R. ook een van de populaire jongens laat ik maar zeggen, en we hadden het over angsten en fobieën. Ik had laatst voor de grap wat rare fobiën opgezocht, en was er dus ook achter gekomen dat er een fobie is dat je bang bent dat er pindakaas aan je gehemelte blijft plakken. Ik vertel dat dus super droog aan hem, kijkt hij me echt zo aan, hoe weet je dat? En toen leunde hij achterover, en wou zijn oortje tegen het hoofd van het meisje achter hem gooien, maar gooide hem precies in zijn eigen oog, waarop mijn opmerking is: ja, dat is nou karma. Word ik aangekeken alsof ik iemand ben die uit een graf opstaat. Wat is er nou weer mis mee als ik het woord karma ken? Blijkbaar kent niemand uit mijn klas het. En bij nederlands werd ook nog een keer mijn cijfer op genoemd, 9.7, waardoor mijn hele klas me een super nerd vind ofzo, omdat mijn cijfers tot nu toe zijn: 9, 6.6, 7.8,8.5,9.7,7.3

    Oke, dit was mijn zeikverhaal, aplausje als je het helemaal hebt gelezen.
    Dus, hoe ziet jouw klas jou?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn klas ziet mij als een nerd, en aanstelster en een raar kind
    De beste vriendinnen van mijn beste vriendin willen niet meer met haar omgaan omdat ze met mij omgaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn klas ziet mij sinds een tijdje een beetje als een nerd. 1. Ik werk bij de schoolkrant, 2. Ik zit bij een of andere belangenorganisatie van de leerlingen, 3. Ik heb connecties in hogere klassen (:Y)) en 4. Tja, ik ben gewoon een beetje gevaarlijk denk ik?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn klas vindt mij aardig, denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    school is één van de onbelangrijke dingen in mijn leven.
    in de klas heb ik twee goede vriendinnen (ik zit in de bovenbouw dus soms heb ik met één vriendin, soms de andere en soms geen) en dat is het enige dat school een beetje leuk maakt. verder kan ik wel met iedereen opschieten. ik word tenminste niet gepest


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aangezien ik het enige meisje uit de klas ben, vinden een jongen dat hij het recht heeft me tegen muren, deuren en palen aan te gooien.,
    verder wordt ik gelukig wel super goed in de groep opgevangen.. ;3
    Maar ik ken het verhaal.
    Toen ik nog op de middelbaar zat was ik ook altijd 'het buitenbeentje'
    Iedereen vond me raar, enkel door mijn muziek en kledingsmaak.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    applausje voor mij! :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    De helft moet me en de andere helft moet me niet. ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    What a bunch of bitches. D:


    o

    ach, ik ben ook de rare... als ik weer iets raars doe gaat het van de ene kant van de klas naar de andere kant n code taal, of zitten ze mooi in een groepte over me te roddelen en te kijken alsof ik het niet door heb... als het aan mij lag waren er al een paar heel erg aangepakt door me maarja hou me toch maar in. En meestal hebben ze onder Nederlands als we in een lokaal zitten met aan andere opstelling allemaal rare vragen van 'Vind je A. aardig, of vind je R. aardiger' nou ik moet ze allemaal niet echt
    heb ik een keer gezegt dat ik ze niet zo geweldig vond buigen ze dat naar dat ik de hele klas niet moet. word het fijn nog even erger als ik weer eens een super hoog punt haal in een toets die iedereen moeilijk vond en daarbij ook als eerste klaar was. maarja in mijn gedachten krijgen ze er flik van langs gewoon positief blijven ook al is dat moeilijk.

    Wat een rotkinderen zitten er bij jou in de klas.. (cat)

    Ik heb wel een toffe klas, ik zit er goed en ik kan met iedereen praten. Alleen met de ene wat beter dan de andere :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Misschien wordt het een beetje leuk.


    Food.

    Aw, dat is echt niet leuk. Het beste advies dat ik je kan geven is ze gewoon te negeren, hoewel je dat waarschijnlijk al zo goed het gaat doet. Bovendien vind ik het helemaal niet raar als je het woord karma kent en ik denk dat die mensen die jouw afkraken vanwege hoge cijfers -wat dus echt belachelijk is, want het is juist heel goed dat je zo goed je best doet op school- er nog wel spijt van zullen krijgen dat ze hun tijd hebben besteed aan het verzinnen van beledigingen in plaats van leren zodra jij je eerste miljoen hebt verdiend en zij nog steeds putjesscheppers zijn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een leuke vriendengroep in mijn klas dusja, de rest kan me niet echt boeien. Op het mbo pesten ze niet meer. allang blij om. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn klas vind mij aardig, stil en het verrasst ze dat ik slechte cijfers haal. want dat haal ik meestal.. en dat snappen ze niet omdat ik wel altijd werk. Maar over het algemeen vinden ze mij verlegen, stil en toch wel oké. :)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Aw, wat rot. Dat heb ik ook gehad op de middelbare. Ik studeer nu al eventjes en ik kan zeggen: het wordt beter, echt waar! In de tussentijd die mensen lekker laten kletsen, ze kennen je niet. Als je wilt praten kun je altijd een PB'tje sturen, ik wil je graag helpen!


    I was an angel living in the garden of evil