• Op school word ik afgestraft omdat ik een meisje ben.,
    Ik ben dit jaar aan de opleiding indrustieel disign begonnen en ben dus het enige meisje in de klas.
    Iets waar ik opzich totaal geen problemen mee hebben, want ik kan nu niet echt zeggen dat ik op kan schieten met meiden.
    Alleen hebben de leraren het er volgens mij niet zo op.
    eerst moest ik nakomen omdat ik zogenaamd praten, iets wat de helle klas deed, dus heb ik daar wat van gezecht. waarop letterlijk word geantwoord; 'Ja, maar je valt nu eenmaal op, aangezien je het enige meisje ben en ook nog eens knalrood haar hebt.' Dus met andere worden mijn grenzen worden beperkt omdat ik toevalig een vrouw ben ><'
    bij een andere leraar moet ik apart gaan zitten omdat ik de rest afleid. terwijl hun mij juist irriteeren. vraag ik waarom. 'Ja, je leid ze nu eenmaal af, blijkbaar zijn ze meisjes niet gewent.'
    dus ik word gestraft omdat ik in een klaslokaal zit en verder niks doe?
    en dan ook nog bij Werkplaats. waar ik enorm voorloop en dus nie verder kan omdat de rest nogergens bij de eerste opdracht is. zit ik heel rustig een beetje me theorie te doen, kijken de jongens bij mij af. waarop er tegen mij word gezecht dat ik normaal moet doen en wat moet doen en me met me werk bezig moet houden. waarop ik zeg dat hun tog degene zijn die bij mij kijken en dan is alnog de oplossing dat ik dan maar me blad om moet slaan.. Nou volgens mij zijn hun degene die fout bezig zijn hoor.
    Maarja volgnes die leraar komt het door mijn gekleurde haar. 'ach, je kan duidelijk merken dat die chemische stoffen in die haarverf van je zitten je hersennen aan tasten.'
    PARDON?!

    ~~Dus, wie wil er gezellig bij mij in de klas komen, zodat ik niet meer het engie meisje ben? [a]
    owja diegene moet ook even zijn haar een 'raare' kleur verfen. anders gaat dat wel weer een exus zijn om me af te straffen., ;x
    ~~Sorry, moest ik even kwijt.. [a]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 15:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    C18 schreef:
    Optie 1: Met de leraren gaan praten. If that fails: directie.
    Optie 2: Als optie 1 niet voldoet, the hard way: Discriminatie Meldpunt.

    Neem dit heel serieus, want ik zie 't gebeuren dat jij door die rothonden je diploma niet haalt.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jij hebt echt een leuke klas O-O

    Sinds wanneer is roze stoer? xD En ik hoop maar dat de leraren je niet ook straffen met zweepjes en levensgrote dildos D:

    Nouwja, als je het tegen duren,muren en palen gegooit worden niet meeteld, is het altijd enrom gezellig., ;3
    Uhh niet.? ;x
    hahaha, nee gelukkig blijft het bij nakomen en alleen gezet worden., ;x
    dat zou er nog eens bij moeten komen., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    Nouwja, als je het tegen duren,muren en palen gegooit worden niet meeteld, is het altijd enrom gezellig., ;3
    Uhh niet.? ;x
    hahaha, nee gelukkig blijft het bij nakomen en alleen gezet worden., ;x
    dat zou er nog eens bij moeten komen., xD


    Okay xD

    En nee, roze is niet stoer >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Klagen bij het ministerie van onderwijsD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.