• Op school word ik afgestraft omdat ik een meisje ben.,
    Ik ben dit jaar aan de opleiding indrustieel disign begonnen en ben dus het enige meisje in de klas.
    Iets waar ik opzich totaal geen problemen mee hebben, want ik kan nu niet echt zeggen dat ik op kan schieten met meiden.
    Alleen hebben de leraren het er volgens mij niet zo op.
    eerst moest ik nakomen omdat ik zogenaamd praten, iets wat de helle klas deed, dus heb ik daar wat van gezecht. waarop letterlijk word geantwoord; 'Ja, maar je valt nu eenmaal op, aangezien je het enige meisje ben en ook nog eens knalrood haar hebt.' Dus met andere worden mijn grenzen worden beperkt omdat ik toevalig een vrouw ben ><'
    bij een andere leraar moet ik apart gaan zitten omdat ik de rest afleid. terwijl hun mij juist irriteeren. vraag ik waarom. 'Ja, je leid ze nu eenmaal af, blijkbaar zijn ze meisjes niet gewent.'
    dus ik word gestraft omdat ik in een klaslokaal zit en verder niks doe?
    en dan ook nog bij Werkplaats. waar ik enorm voorloop en dus nie verder kan omdat de rest nogergens bij de eerste opdracht is. zit ik heel rustig een beetje me theorie te doen, kijken de jongens bij mij af. waarop er tegen mij word gezecht dat ik normaal moet doen en wat moet doen en me met me werk bezig moet houden. waarop ik zeg dat hun tog degene zijn die bij mij kijken en dan is alnog de oplossing dat ik dan maar me blad om moet slaan.. Nou volgens mij zijn hun degene die fout bezig zijn hoor.
    Maarja volgnes die leraar komt het door mijn gekleurde haar. 'ach, je kan duidelijk merken dat die chemische stoffen in die haarverf van je zitten je hersennen aan tasten.'
    PARDON?!

    ~~Dus, wie wil er gezellig bij mij in de klas komen, zodat ik niet meer het engie meisje ben? [a]
    owja diegene moet ook even zijn haar een 'raare' kleur verfen. anders gaat dat wel weer een exus zijn om me af te straffen., ;x
    ~~Sorry, moest ik even kwijt.. [a]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 15:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    RainbowDash schreef:
    (...)
    En blijkbaar ben je ook nog hartstikke goed en/of een harde werker, gezien het feit dat je ver voorloopt.. D:

    Alleen bij werkplaats., ;x
    maar dat is nu nog gewoon een beetje stomweg gaatjes boren, zagen en vijlen.,
    en dat is tog iets wat elke idioot hoort te kunnen? ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Alleen bij werkplaats., ;x
    maar dat is nu nog gewoon een beetje stomweg gaatjes boren, zagen en vijlen.,
    en dat is tog iets wat elke idioot hoort te kunnen? ;x


    Tenzij ze het te druk hebben met giebelen om het meisje xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tenzij ze het te druk hebben met giebelen om het meisje xD

    Dat zal dan waarscheinlijk zijn omdat ik er debiel uit in een overal.. Maar hun net zo goed, dus dat scheelt., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    Dat zal dan waarscheinlijk zijn omdat ik er debiel uit in een overal.. Maar hun net zo goed, dus dat scheelt., xD


    Als het een rooie is zal het vast vloeken bij je roze haar :P
    (roze vloekt toch bij rood?)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als het een rooie is zal het vast vloeken bij je roze haar :P
    (roze vloekt toch bij rood?)

    nee hij is heel mooi, afschuwelijk blauw., xD
    hahaha, ja als iets vloekt is het wel rood met roze., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    nee hij is heel mooi, afschuwelijk blauw., xD
    hahaha, ja als iets vloekt is het wel rood met roze., xD


    Je bent van naam gewisseld! D:

    pfff, misschien gaat het dan daarover! Eigenlijk zitten die jongens te bespreken hoe ze jou een roze overal gaan geven, die beter staat bij je haar :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb ook rood haar(:


    Food.

    stiekem erger ik me heel erg aan al jouw spelling- en grammaticafouten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je bent van naam gewisseld! D:

    pfff, misschien gaat het dan daarover! Eigenlijk zitten die jongens te bespreken hoe ze jou een roze overal gaan geven, die beter staat bij je haar :P

    vind je hem niet leuk dan?(baby)
    Haha, nee ze willen me al een roze gaten panty geven en een levensgrote dildo.., xD
    ja, ze zijn heel volwassen., ;x
    Maar Maar, ik zou best een roze overal willen hoor, xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avil schreef:
    Ik heb ook rood haar(:

    Nu nog bij me in de klas., ;3

    @Basecca36
    Vooral blijven ergeren, je hebt alleen jezelf ermee., ;3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    vind je hem niet leuk dan?(baby)
    Haha, nee ze willen me al een roze gaten panty geven en een levensgrote dildo.., xD
    ja, ze zijn heel volwassen., ;x
    Maar Maar, ik zou best een roze overal willen hoor, xD


    Ehhhh... WTF? :8

    Heb je niet zo'n hele zware moersleutel of hoe zo'n ding ook heet om hun tanden mee eruit te slaan? :Y)

    Maar roze is lelijk! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ehhhh... WTF? :8

    Heb je niet zo'n hele zware moersleutel of hoe zo'n ding ook heet om hun tanden mee eruit te slaan? :Y)

    Maar roze is lelijk! D:

    Nouwja, bij eentje is dat niet nodig want zijn gebid is al naar de tering en bij een ander gaat het niet lang meer duren voordat ze tander er vanzelf uit vallen aangezien die ze tanden nooit poetst., o.O

    Hahaha, is het ook, maar ergens lijkt het me tog wel stoer., XD
    alleen val ik dan nog meer op, dus hebben de leraren nog meer reden me te strafen., ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hun gedrag gaat er echt over.
    Praat eens met de directie enzo, en anders naar het discriminatie meldpunt, zoals al gezegd is geweest. Discriminatie mag niet en is een strafbaar feit. Dat weet de school ook wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    C18 schreef:
    Optie 1: Met de leraren gaan praten. If that fails: directie.
    Optie 2: Als optie 1 niet voldoet, the hard way: Discriminatie Meldpunt.

    Neem dit heel serieus, want ik zie 't gebeuren dat jij door die rothonden je diploma niet haalt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rugzak schreef:
    (...)
    Nouwja, bij eentje is dat niet nodig want zijn gebid is al naar de tering en bij een ander gaat het niet lang meer duren voordat ze tander er vanzelf uit vallen aangezien die ze tanden nooit poetst., o.O

    Hahaha, is het ook, maar ergens lijkt het me tog wel stoer., XD
    alleen val ik dan nog meer op, dus hebben de leraren nog meer reden me te strafen., ;o


    Jij hebt echt een leuke klas O-O

    Sinds wanneer is roze stoer? xD En ik hoop maar dat de leraren je niet ook straffen met zweepjes en levensgrote dildos D:


    quidquid excusatio prandium pro