• Voor FLE (soort Engels) moest ik een plaatje zoeken ter inspiratie en vervolgens een gedicht schrijven. Nou heb ik wat, maar volgens mij is het crap en kan het beter, maar weet nog niet goed hoe. Daarom vraag ik jullie ervaren schrijvers om hulp :'D

Grief
    Feeling blown away by the wind, lonely in the sky,
    crushed down by sorrow, pain and distress.
    Drowning in the tears which slipped of my cheeks,
    while you whisper courage in my ear.

Your warmth embraces me, holds me.
    Eyes which tell me more than your lips do,
    hypnotizes me, keeps me standing here,
    while you’re silently leaving me behind.

“No need to cry”

The last few words you spoke, before leaving.
    My answer, the last thing that left my lips,
    my last goodbye, last message to you.
    So you’ll realize and maybe come back once.

“I’m here waiting for you”

Until that time, I wait for the roses to bloom again,
    the spring to come, the snow to finally melt away.
    I’ll wait for your comeback, be strong, stand my ground,
    and keep remembering myself in silence;

“There’s no need to cry”

[ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:07 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    @Vluuv; idd, ik vond 't al krom klinken, maar kwam er niet uit wat het nou wel moest zijn ;p

@Cocktails; Zekerweten. Ze lijken er echt totaal niet op en het was geen fanart.

Dan ben ik gewoon zo'n enorme Twihard dat ik zo verslaafd ben dat ik ze erin wil zien xd Maar goed, ik moet wel zeggen dat 't een prachtig plaatje is! En 't gedicht is ook nog mooi natuurlijk. En ik zag dat je 't had veranderd, met de komma's en de punten vind ik 't al een stuk beter staan! :3

“Love is a contradiction.”

Hahaha, nee hè x'D Nu moet ik een verhaal van 2 kantjes schrijven, geïnspireerd door hetzelfde plaatje, maar dan een heel ander genre. Lol ;']

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Misschien dan juist dat zij weg moet bij de jongen? Voor een studie/baan of iets in een ander land waar ze heen wil?

Vluuv schreef:
    Misschien dan juist dat zij weg moet bij de jongen? Voor een studie/baan of iets in een ander land waar ze heen wil?

Neuh ^^ Ik ga het afleiden van pirates.
    Dus lol, Tristan die wegging voor Abby's veiligheid komt terug.
    Happy ever after.

Endure schreef:
    (...)

Neuh ^^ Ik ga het afleiden van pirates.
    Dus lol, Tristan die wegging voor Abby's veiligheid komt terug.
    Happy ever after.

Mihihi, nice :3