• Voor FLE (soort Engels) moest ik een plaatje zoeken ter inspiratie en vervolgens een gedicht schrijven. Nou heb ik wat, maar volgens mij is het crap en kan het beter, maar weet nog niet goed hoe. Daarom vraag ik jullie ervaren schrijvers om hulp :'D


    Grief
    Feeling blown away by the wind, lonely in the sky,
    crushed down by sorrow, pain and distress.
    Drowning in the tears which slipped of my cheeks,
    while you whisper courage in my ear.

    Your warmth embraces me, holds me.
    Eyes which tell me more than your lips do,
    hypnotizes me, keeps me standing here,
    while you’re silently leaving me behind.

    “No need to cry”

    The last few words you spoke, before leaving.
    My answer, the last thing that left my lips,
    my last goodbye, last message to you.
    So you’ll realize and maybe come back once.

    “I’m here waiting for you”

    Until that time, I wait for the roses to bloom again,
    the spring to come, the snow to finally melt away.
    I’ll wait for your comeback, be strong, stand my ground,
    and keep remembering myself in silence;

    “There’s no need to cry”

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hm, ik ben niet goed in Engels dichten, maar ik hou niet zo van het einde. Dat 'smile, because it's a cheap medicine.' dat doet me denken aan die felle plaatjes van weheartit met 'SMILE, YOU'RE BEAUTIFUL.' Nee, ik zou het einde gewoon net zo dramatisch maken als de rest van het gedicht.


    wth.

    Mayfly schreef:
    Hm, ik ben niet goed in Engels dichten, maar ik hou niet zo van het einde. Dat 'smile, because it's a cheap medicine.' dat doet me denken aan die felle plaatjes van weheartit met 'SMILE, YOU'RE BEAUTIFUL.' Nee, ik zou het einde gewoon net zo dramatisch maken als de rest van het gedicht.


    haha, vermoedde ik ook al ;'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangepast ^^ beter?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wat dacht je van

    smile, tomorrow will be worse? (op het einde)
    Laat maar, die van jouw is beter ^^

    voor de rest vind ik het echt prachtig

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 17:37 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Endure schreef:
    Aangepast ^^ beter?


    Dat is beter, en is het niet 'your comeback' en geen 'you comeback'?


    wth.

    Astarte schreef:
    wat dacht je van

    smile, tomorrow will be worse? (op het einde)

    voor de rest vind ik het echt prachtig


    Hmm, dat is wel een goede.
    Moedig, maar toch beetje depri..

    Maar wat ik nu heb vind ik ook wel nice klinken eigenlijk
    en bedankt btw ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind 'm wel erg goed! En dat plaatje is Twilight, nietwaar?
    Alleen een dingetje, je hebt namelijk bij sommige zinnen op 't eind een komma en later een punt en op andere momenten dan ben je die hele komma of punt vergeten. Ik zou dus wel overal op 't eind een leesteken plaatsen, of juist ze allemaal weghalen (of alleen de komma's of alleen punten weg) want zo vind ik het nogal een beetje door elkaar staan, doordat je daar steeds in wisselt en dat vind ik niet zo mooi. Maar dat is meer mijn mening.
    En verder kan ik niet heel goed helpen, omdat ik niet zo geweldig ben met Engelse gedichten, maar ik vind 'm wel mooi!


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails schreef:
    Ik vind 'm wel erg goed! En dat plaatje is Twilight, nietwaar?
    Alleen een dingetje, je hebt namelijk bij sommige zinnen op 't eind een komma en later een punt en op andere momenten dan ben je die hele komma of punt vergeten. Ik zou dus wel overal op 't eind een leesteken plaatsen, of juist ze allemaal weghalen (of alleen de komma's of alleen punten weg) want zo vind ik het nogal een beetje door elkaar staan, doordat je daar steeds in wisselt en dat vind ik niet zo mooi. Maar dat is meer mijn mening.
    En verder kan ik niet heel goed helpen, omdat ik niet zo geweldig ben met Engelse gedichten, maar ik vind 'm wel mooi!


    Twilight? Lol, nee joh (: Gewoon random mensen.

    En inderdaad, ik zag dat ik dat inderdaad gedaan had ;o
    Even aanpassen dus en ebdankt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb jullie tips en dergelijke toegepast, nu zoek ik nog een titel, iemand ideeën?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind hem echt prachtig!
    Ik vind het een beetje standaard als je doet 'No need to Cry'
    Misschien kun je 'Waiting' als titel doen :')

    Maar hij rockt echt. Hard.


    Not all those who wander are lost.

    Nebraska schreef:
    Ik vind hem echt prachtig!
    Ik vind het een beetje standaard als je doet 'No need to Cry'
    Misschien kun je 'Waiting' als titel doen :')

    Maar hij rockt echt. Hard.


    hahaha, dankje (:
    waiting?

    Hmm..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zelf zou ik het waarschijnlijk "Come back" noemen, of iets in die trant.

    Maar het is mooi.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stemmen op titels ;D
    Andere ideeën voor titels zijn ook welkom!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Om eerlijk te zijn, vind ik geen één van de titels goed. Niet omdat mijn idee er niet bij zit. Maar ik vind dat je gewoon één simpel woordje moet nemen wat eigenlijk het hele verhaal of de hele conclusie van het gedicht naar voren brengt. Sorry, mijn mening.

    Maar het gedicht rockt nog steeds :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Nebraska schreef:
    Om eerlijk te zijn, vind ik geen één van de titels goed. Niet omdat mijn idee er niet bij zit. Maar ik vind dat je gewoon één simpel woordje moet nemen wat eigenlijk het hele verhaal of de hele conclusie van het gedicht naar voren brengt. Sorry, mijn mening.

    Maar het gedicht rockt nog steeds :Y)


    haha, is oké hoor, ben blij als mensen eerlijk zijn ;p
    Wat stel jij dan voor? Ik wil niet iets té standaards.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.