• Ik heb het de laatste tijd steeds vaker, mijn botten die ik hoor kraken als ik dans, of als ik mijn rug buig, dat het ongelooflijk veel pijn doet.

    Op ballet moet ik veel met mijn benen bewegen, dus valt het extra op. De botjes in mijn (onder) benen en voeten knakken héel erg. Nee dit is niet nieuw, maar het begint me nu echt te irriteren.
          Ook heb ik de laatste paar maanden zware rugklachten, als ik bijvoorbeeld uit bed wil stappen, zit mijn rug wel eens "vast" en moet ik héel voorzichtig omhoog komen omdat iedere beweging pijn doet.

    Weet iemand waar dit door komt en hoe ik het kan verhelpen?


    Let it come and let it be

    Ballet is een heel belastende sport voor heel je lichaam, misschien moet je even een pauze nemen.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Ik weet niet wat het is, maar daar heb ik al meer dan een jaar last van. Ik ben er nu al wel aan gewend, dus ik merk het niet echt meer.

    Er was een meisje uit een andere klas op mijn oude school die ook veel last had van haar rug en die is toen ook naar haar huisarts geweest. En toen heb ik gehoord dat ze iets aan haar rug had, iets wat wel vaker voor komt bij meisjes van haar leeftij dus ongeveer 16, 17 of 18 jaar oud. Dus dat zou het misschien kunnen zijn maar ik weet niet hoe het heet


    Physics is awesome

    Ga naar de osteopaat, die kan dat vaak verhelpen. En het doet nog deugd ook ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California