• Ik heb het de laatste tijd steeds vaker, mijn botten die ik hoor kraken als ik dans, of als ik mijn rug buig, dat het ongelooflijk veel pijn doet.

    Op ballet moet ik veel met mijn benen bewegen, dus valt het extra op. De botjes in mijn (onder) benen en voeten knakken héel erg. Nee dit is niet nieuw, maar het begint me nu echt te irriteren.
          Ook heb ik de laatste paar maanden zware rugklachten, als ik bijvoorbeeld uit bed wil stappen, zit mijn rug wel eens "vast" en moet ik héel voorzichtig omhoog komen omdat iedere beweging pijn doet.

    Weet iemand waar dit door komt en hoe ik het kan verhelpen?


    Let it come and let it be

    Ik zou even langs de huisarts gaan, die heeft hier véél meer verstand van dan wij allemaal bij elkaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Ik zou even langs de huisarts gaan, die heeft hier véél meer verstand van dan wij allemaal bij elkaar.

    Ik weet het, maar die man luisterd naar mijn verhaal met zo'n blik van: 'Aansteller!' Om vervolgens óf te zeggen: 'Tja, nog één keer en je amandelen moeten er uit' óf 'Het gaat wel weer over'


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Botten óf gewrichten, ik kan het neit goed onderscheiden. Maar bijvoorbeeld als ik mijn tenen krul en dan weer strek hoor ik een 'Knak' in de botten. En als ik mijn rug beweeg voel ik een sterke pijn.


    Dan zou ik er toch echt een keer mee naar de dokter gaan. Rugpijn komt vrij vaak voor, maar pijn in botten/gewrichten niet. Vooral niet als het al een jaar bestaat. Denk dat als je naar de dokter gaat en de nadruk legt op de pijn in je botten en gewrichten(en natuurlijk ook dat van je rug vermeld) dat de huisarts er wel achteraan gaat.


    quidquid excusatio prandium pro

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar die man luisterd naar mijn verhaal met zo'n blik van: 'Aansteller!' Om vervolgens óf te zeggen: 'Tja, nog één keer en je amandelen moeten er uit' óf 'Het gaat wel weer over'


    Smeer jezelf anders in met klimopblad?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Smeer jezelf anders in met klimopblad?



    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Dat werkt hoor, net zo goed als tamme kastanjes werken tegen spataderen -facepalm-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat werkt hoor, net zo goed als tamme kastanjes werken tegen spataderen -facepalm-



    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Nooit van gehoord? Ö


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nooit van gehoord? Ö


    Jep, maar heb het in dezelfde categorie gestopt als accupunctuur tegen depressie, massage tegen bipolariteit en bestraald water tegen kanker.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jep, maar heb het in dezelfde categorie gestopt als accupunctuur tegen depressie, massage tegen bipolariteit en bestraald water tegen kanker.


    God... You're so naive >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    God... You're so naive >_<


    If that's naive then I am glad to be so.

    Then again, ik ben niet diegene die kastanjes tegen mijn benen gaat wrijven/eten tegen spataderen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sneasel schreef:
    Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet goed.
    Als ik jou was zou ik er is mee naar een dokter gaan. :]


    Food.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jep, maar heb het in dezelfde categorie gestopt als accupunctuur tegen depressie, massage tegen bipolariteit en bestraald water tegen kanker.

    He, acupunctuur werkt hoor. Vaak werken de middelen uit de natuur heel goed, soms zelfs beter dan die chemische medicijnen. Al moet je wel als het aanhoud na een dokter. Het is een hulpmiddel geen medicijn.
    Mijn steen tegen menstruatie pijn werkt even goed als alive feminax. Ik gebruik die steen.

    On:
    Ik denk dat je het of overbelast hebt of dat je iets verkeert heb gedraaid of zo. Aangezien je het al lang heb zou ik toch maar naar de dokter gaan. Voor het zelfde geld heb je je rug gebroken(ja dat kan zonder dat je het merkt, had de zus van een vriendin ook). Succes.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 16:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Now I feel like an old lady ;-;


    Let it come and let it be

    Kan ook gewoon groeipijn zijn hoor, kan je paar maanden hebben.


    SLOAN.