• Neela's Magical Art Gallery Shop - The Story

    Oude Topic,2,3,4


    Omdat het een groot succes bleek te zijn
    maar veel ruimte innam
    heb ik een story ervoor gemaakt
    de link is helemaal onderaan
    Hope you'll enjoy it all


    Neela Is Proud To Present!!!



    and Welcomes You
    To Her Magical World



    Verkrijgbaar in the Magical Shop
    Cover
    Signature - Banner
    HP House Image JPG
    Hp House Gifs
    Pottermore Usernames Gif
    NEW Quizlet Username Gif
    NEW FANDOM MIX JPG - GIF
    NEW Dedicated Image Gif
    NEW Romance Jpg/Gifs/Video
    NEW Trailers



    ORDERS ONLY AVAILABLE IN THE SHOP!!!

    Warning - Do Not Even Dare
    Alle gifs en jpg zijn gesponserd door Neela and her blog People in mazes -Searching Home
    Copyright is not allowed
    Do not Ask me How I make Them

    Het is beroeps geheim
    If I Tell You, I'll Have To Kill You




    Neela's Magical Art Gallery Shop
    With this Grand Link you will be
    one of the lucky ones
    to be in a Magical world
    This World was made for all amusement
    and with one fight your orders will be cancelled.
    Feel free to flow away in Neela's magical digital hands
    And don't forget to order and give ideas in the Idea chapter
    Neela and her assistants would be happy to help you
    and give you some enjoyment while you wait for your order
    Here is your Grand pas to
    Neela's Magical Art Gallery Shop
    Hope you enjoy it and don't forget to comment


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    laatste bericht

    das helemaal niet zo. Iedereen is vreselijk aardig daar

    Pff, mijn grootouders babbelen de hele dag door. Ze zitten nog steeds benneden te babbelen. Maar jah ik ben vermoeid naar boven gewandeld.
    Het bleek dus dat ze minuten mijn naam bij mijn raam hebben geroept om de deur te openen
    *tja ik zat te douchen*


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    laatste bericht

    (...)




    Lol xD
    Wat praten bejaarden tegewoordig veel. Heel leuk enzo, maar ik ben liever in m'n eentje of met mijn vriendje of met mijn beste vriendin. Ik ga vandaag mijn haar uitgebreid wassen, om mijn zus te irriteren(Ghehe)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    (...)



    Lol xD
    Wat praten bejaarden tegewoordig veel. Heel leuk enzo, maar ik ben liever in m'n eentje of met mijn vriendje of met mijn beste vriendin. Ik ga vandaag mijn haar uitgebreid wassen, om mijn zus te irriteren(Ghehe)


    Total met je eens.
    Hoofdstuk gaat bijna online

    ik zit liever gewoon alleen, in men boek of achter men computer notebook of camera.
    Gewoon rustig zonder enkele gezeik om me heen!
    Ik ken het dat deed ik dus vandaag al men broer kei boos op me, nog steeds by the wayxD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    Total met je eens.
    Hoofdstuk gaat bijna online

    ik zit liever gewoon alleen, in men boek of achter men computer notebook of camera.
    Gewoon rustig zonder enkele gezeik om me heen!
    Ik ken het dat deed ik dus vandaag al men broer kei boos op me, nog steeds by the wayxD



    Jeej!!!
    Heb je een broer????????
    xD, mijn zus is nog steeds boos op me vanwege vorige week toen ik 1 uur onder de douche stond. Mijn zus is een slijmbal, als ze niks van me wilt doet ze bot als ze iets van me wilt doet ze opvallend lief.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    (...)


    Jeej!!!
    Heb je een broer????????
    xD, mijn zus is nog steeds boos op me vanwege vorige week toen ik 1 uur onder de douche stond. Mijn zus is een slijmbal, als ze niks van me wilt doet ze bot als ze iets van me wilt doet ze opvallend lief.


    Jeps ik heb een broer van 19 *november 20*

    dat zijn net de meiden uit men klas
    *zo vervelend dat he.* Telkens als ze lief komen doen, denk ik egt zo van donder op.
    Maar ieder heeft zo zijn slechte en goede eigenschappen;)
    Het is gewoon de goede waar je op met letten


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ben zo jaloers op je Neela ik wil ook een oudere broer, ik moet het doen met een stief-zusje, een zusje en broertje(no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    Ik ben zo jaloers op je Neela ik wil ook een oudere broer, ik moet het doen met een stief-zusje, een zusje en broertje(no_chears)


    Ik ruil elk moment met je
    We vechten non-stop letterlijk. en het is niet gewoon woord wisseling he.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    Jeps ik heb een broer van 19 *november 20*

    dat zijn net de meiden uit men klas
    *zo vervelend dat he.* Telkens als ze lief komen doen, denk ik egt zo van donder op.
    Maar ieder heeft zo zijn slechte en goede eigenschappen;)
    Het is gewoon de goede waar je op met letten



    Even de goede eigenschappen van haar opsommen:
    •Is zorgzaam voor dieren(Niet voor mensen)
    •Doorzetter

    Dat waren ze dan wel weer.(Ik kan wel verder denken, maar dat duurt waarschijnlijk te lang)
    Ik weet wanneer mensen bij me slijmen en wanneer ze echt gewoon lief doen omdat ze vrienden willen zijn. Dat ene kind(In principe is ze negentien) wilt mijn beste vriendin stelen en doet aardig tegen me wanneer zij erbij is, maar wanner ze weg is doet ze normaaltjes maar als ze alleen is met mijn beste vriendin zegt ze dingen als:" Ik kan haar niet uitstaan, ze gaat je laten zitten." ze liegt recht in mijn gezicht en durft dan ook nog te vragen of ik het haar vergeef. Ik probeer juist altijd de goede dingen te zien, maar bij sommige mensen lukt dat nou eenmaal niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Neela schreef:
    (...)

    Ik ruil elk moment met je
    We vechten non-stop letterlijk. en het is niet gewoon woord wisseling he.

    Je wilt een stief-zusje dat alles wat van jou is kapot maakt en als je film aan het kijken bent steeds zeurt dat ze Dora wilt kijken en in je boeken gaat kleuren.
    Je mag haar hebben


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    AriaM schreef:
    (...)


    Even de goede eigenschappen van haar opsommen:
    •Is zorgzaam voor dieren(Niet voor mensen)
    •Doorzetter

    Dat waren ze dan wel weer.(Ik kan wel verder denken, maar dat duurt waarschijnlijk te lang)
    Ik weet wanneer mensen bij me slijmen en wanneer ze echt gewoon lief doen omdat ze vrienden willen zijn. Dat ene kind(In principe is ze negentien) wilt mijn beste vriendin stelen en doet aardig tegen me wanneer zij erbij is, maar wanner ze weg is doet ze normaaltjes maar als ze alleen is met mijn beste vriendin zegt ze dingen als:" Ik kan haar niet uitstaan, ze gaat je laten zitten." ze liegt recht in mijn gezicht en durft dan ook nog te vragen of ik het haar vergeef. Ik probeer juist altijd de goede dingen te zien, maar bij sommige mensen lukt dat nou eenmaal niet.


    Ik heb ook een beste vriending he en zij heeft een zus *tweeling*
    en dus die zus doet vreselijk aardig tegen me, we lachen etc.
    Dan een dag kom ik naar school doet ze achterbak als iets!
    zegt me beste vriendin dat zij tegen haar had gezegt dat ze niet meer met me moet omgaan. Aangezien ik totaal geen vrienden heb. Dat was haar grootste fout
    Die zus is zo 2 jaar op school gekomen net toen ik zoveel was veranderd he.
    Eerst was ik een tutje iedereen kende me positief en negatieve zin.
    Na een vakantie ging ik naar de arme straten van afrika. Ik hielp daar iedereen etc.
    sindsdien was ik zoveel veranderd in positieve zin. Maar ik zit dan nu wel liever geoon alleen dat wist zij dus niet he. De school kwam te weten wat ze zij en blijkbaar stonden ze haar op te wachten. zonder dat ik er van af wist. Ik de halve school tegen houden zodat zij naar huis kon gaan sinds dien is ze me dankbaarxD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Je wilt een stief-zusje dat alles wat van jou is kapot maakt en als je film aan het kijken bent steeds zeurt dat ze Dora wilt kijken en in je boeken gaat kleuren.
    Je mag haar hebben


    Okj, ff wat manieren leren en dan okexD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    Ik heb ook een beste vriending he en zij heeft een zus *tweeling*
    en dus die zus doet vreselijk aardig tegen me, we lachen etc.
    Dan een dag kom ik naar school doet ze achterbak als iets!
    zegt me beste vriendin dat zij tegen haar had gezegt dat ze niet meer met me moet omgaan. Aangezien ik totaal geen vrienden heb. Dat was haar grootste fout
    Die zus is zo 2 jaar op school gekomen net toen ik zoveel was veranderd he.
    Eerst was ik een tutje iedereen kende me positief en negatieve zin.
    Na een vakantie ging ik naar de arme straten van afrika. Ik hielp daar iedereen etc.
    sindsdien was ik zoveel veranderd in positieve zin. Maar ik zit dan nu wel liever geoon alleen dat wist zij dus niet he. De school kwam te weten wat ze zij en blijkbaar stonden ze haar op te wachten. zonder dat ik er van af wist. Ik de halve school tegen houden zodat zij naar huis kon gaan sinds dien is ze me dankbaarxD




    Wow dat is best een kutstreek van haar. Wow ik had dus niet gedacht dat jij hiervoor een tutje was. Ik ben er nooit een geweest eigenlijk aangezien ik in mijn jeugd vaak naar Suriname ging en de plek waar ik ging waren er veel arme mensen. Altijd als ik naar Suriname ging, gingen we bij m'n opa(De vader van mijn moeder) en het was daar best gezellig, maar zeker anders dan Nederland. Ik heb echt respect voor jou!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Neela schreef:
    (...)

    Okj, ff wat manieren leren en dan okexD

    Het verbaasd me dat ze normaal kan praten, haar moeder is te druk met mij dwars zitten, zeggen dat ik niet zo veel moet schrijven en die dingen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Het verbaasd me dat ze normaal kan praten, haar moeder is te druk met mij dwars zitten, zeggen dat ik niet zo veel moet schrijven en die dingen.


    Jaloers mens dat zeg pfff:@

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 9:10 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik word hier egt gek he arg
    ik moet voor digital
    een normale mooie foto
    veranderen naar een computer foto zonder een effect op te gooien.
    Het wilt niet lukken:(
    (waarschijnlijk is het gewoon zo simpel xD)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.