• Ik zat even, onder streng bevel van mijn moeder, mijn kamer op te ruimen. Tussen wat oude schriften kwam ik de dvd van mijn musical tegen van groep acht. Dus ik zet die dvd op, zit een beetje te grinniken bij het zien van al die jonge koppies en probeer mezelf te zoeken. Ik herkende mezelf gewoon echt niet! Ik gaf toen veel minder om mijn uiterlijk, had een andere (lees:geen) kledingsmaak, langer haar etc... Maar het was wel heel leuk om terug te zien (:. Ik had een leuke solo in een liedje, staat er iemand op mijn teen. Hoor je keihard "AU!" door de zaal heen :W. Herinneren jullie je eindmusical nog?


    i put the fun in funeral

    Reseda schreef:
    Ik had één van de hoofdrollen en was dan ook bij iedere repetitie aanwezig, waardoor ik echt álle rollen na kan spelen, ieder zinnetje. Zelfs die zoals: "We zitten in een vacuüm, een diep dal. We zijn gedemoraliseerd. Leeg, helemaal leeg." Dat was een van mijn favo zinnen, ook al wist ik toen nog niet wat het betekende. (:


    Hahaa, ik snapte sowieso vrij weinig van mijn hele musical. Maar die tekst ken ik ook nog, net als die liedjes :9~. "Roep mij erbij, niet te duur en in 'n uurtje heb ik alles even fraai. Roep mij erbij, ik doe alles in een handomdraai blablah" xd.


    i put the fun in funeral