• Ik zat even, onder streng bevel van mijn moeder, mijn kamer op te ruimen. Tussen wat oude schriften kwam ik de dvd van mijn musical tegen van groep acht. Dus ik zet die dvd op, zit een beetje te grinniken bij het zien van al die jonge koppies en probeer mezelf te zoeken. Ik herkende mezelf gewoon echt niet! Ik gaf toen veel minder om mijn uiterlijk, had een andere (lees:geen) kledingsmaak, langer haar etc... Maar het was wel heel leuk om terug te zien (:. Ik had een leuke solo in een liedje, staat er iemand op mijn teen. Hoor je keihard "AU!" door de zaal heen :W. Herinneren jullie je eindmusical nog?


    i put the fun in funeral

    Ik vind het zo jammer dat er bij ons als enige geen dvd is gemaakt D:
    Gelukkig herinner ik 'm nog wel :3 Het was echt zo hilarisch :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    *Denkt terug* Yup, een heel ding bij elkaar geimproviseerd... Good times


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik herinner alle drie de musicals nog, en vond ze alle drie verschrikkelijk. Bij de eerste moest ik zingen, terwijl ik niet kan zingen. Bij de 2e een non spelen die danste(haha, ik een non...) en bij de derde moest ik dansen, dat was welk ok. Maar er was een heel gedoe omdat mijn moeder niet mee kon en mijn zus niet voor haar in de plaats nog gaan. Stomme school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oeh, ik ken eigenlijk al die liedjes van mijn musical nog zo goed als uit mijn hoofd :9~
    Haha, ik was de klusjesvrouw/minnares van de campinghouder x'D En daarnaast ook nog de rechterhand van de slechterik! En ik moest constant rondlopen met wc rollen en ze vervolgens laten vallen. Ik was ook nog omroepster, dus mocht ik naar een professionele opnamestudio om dat allemaal te nemen :9~
    Oh, en we hadden er een middernachtsscene in, die eng meost zijn, toen hadden we het thriller dansje geleerd en ik zat bij die groep van dansers x'D

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 16:36 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ze hadden mijn hele solo gejat. >< Die tutjes die geen rol hadden. En ik zong over een paard, maar ik haat paarden. :Y)


    SLOAN.

    Jup:]


    I´m nothing special.

    Dat van mij was echt vreselijk. Ik had er totaal geen zin in. :'D
    En we kregen ook nog eens allemaal 10kilo make-up op omdat je, door de lampen, er anders uitzag als een spook.
    En ik had maar 1 regel tekst. En laten we zeggen dat ik niet kon acteren. :'3

    Altair schreef:
    Dat van mij was echt vreselijk. Ik had er totaal geen zin in. :'D
    En we kregen ook nog eens allemaal 10kilo make-up op omdat je, door de lampen, er anders uitzag als een spook.
    En ik had maar 1 regel tekst. En laten we zeggen dat ik niet kon acteren. :'3


    Ik leek net een wortel met al die make-up x'd.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Ik leek net een wortel met al die make-up x'd.

    Hahaha x3
    Nou, ik had dikke lippenstift op en ongelofelijk veel van dat poeder. Het leek op foundation.
    Ik wil niet eens weten hoe ik eruit zag. :'D

    Ja... Was zo saai als ik weet niet wat :9~


    Forever.

    Wij hadden geen musical maar een optreden :p En die heette ''Ren je rot voor hot of snot'', hahaa! :'D

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 16:41 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Verschrikkelijk.. Mocht niks toen -.-
    en 1 in groep 3 ook gehad.. had de hoofdrol en vergat de tekst toen we voor alle mensen moesten.. -1 mini zin vergat ik XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had één van de hoofdrollen en was dan ook bij iedere repetitie aanwezig, waardoor ik echt álle rollen na kan spelen, ieder zinnetje. Zelfs die zoals: "We zitten in een vacuüm, een diep dal. We zijn gedemoraliseerd. Leeg, helemaal leeg." Dat was een van mijn favo zinnen, ook al wist ik toen nog niet wat het betekende. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Slechte herinneringen. Blijkbaar moet je er sowieso graatmager uitzien om te mogen dansen of acteren, zelfs al ben je dan 12 ... want iedereen werd beloofd dat je zeker je eerste of twee keus ging krijgen (keuze waren: acteren, koor, dansen, of voorbereiding) en omdat ik niet wilde zingen hebben ze me verplicht om mee te helpen met de voorbereiding, terwijl ik dat helemaal niet wilde doen. Bastards.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Er is geen film gemaakt van mijn basis school musical. Maar wel van het kamp, dat is echt sukkelig hoe ik toen deed in groep acht


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.