• mijn vriendin kan dat en ik wil dat ook graag maar ik heb geen idee hoe ik dat kan leren
    weet iemand hoe??(flower)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Leafeon schreef:
    Het proberen en kijken of je je spieren scheuren en je boten breken :Y)

    ja dat ga ik doen:Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Is split het zelfde als grand écart? Anders kan je het jezelf perfect aanleren.
    En nee niet wachten tot alles pijn doet. Gewoon elke dag wat stretchen en oefenen, en dan kom je elke dag weer een stapje verder (maar zoiets heeft echt tijd nodig!)


    Get outta my head!

    Veel oefenen. Zo is het mij ook gelukt. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stretchen inderdaad. En vooral elke dag. Dan moet je er voor zorgen dat je je spieren voelt rekken, want het is een kwestie van je spieren langer maken. Mij is geleerd dat het een beetje pijn moet doen. En dan niet zover dat het zo'n pijn doet dat je alles scheurt, natuurlijk. Als je een vinger ofzo omhoog trekt, dan voel je het altijd op geve moment trekken en dan moet je eigenlijk stoppen.
    Zo ben ik in ieder geval leniger geworden en ik kan nu de spagaat. Alleen de split niet, die is echt moeilijker ;o


    To live would be an awfully big adventure

    Reloaded schreef:
    Is split het zelfde als grand écart? Anders kan je het jezelf perfect aanleren.
    En nee niet wachten tot alles pijn doet. Gewoon elke dag wat stretchen en oefenen, en dan kom je elke dag weer een stapje verder (maar zoiets heeft echt tijd nodig!)

    neen, grand écart is 1 been achter en 1 been voor, split 1 been links en 1 been rechts, grand écart kun je jezelf inderdaad aanleren, split een beetje, dat heeft meer te maken met de stand van je heupen

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:45 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    PinkiePie schreef:
    Ik kon 'm, maar dat heeft veel tijd gekost. Elke dag moest ik een paar centimeter verder en als dat niet lukte, duwde mijn turnjuf me in een keer door. Deed pijn (cat).


    Dat is ook niet lief van haar!

    Kijk, ik rij nu 7 jaar paard en ik had er in het begin ook pijn van, en als ik dan vroeg of ik even mocht stoppen was het: 'NEE REBECCA, GEWOON DOORGAAN! STAAN-ZIT-STAAN-ZIT-STAAN-ZIT!'
    >_< Ik had daar zo'n hekel aan hè? Mainly the reason why I prefer dressage, dan kun je gewoon doorzitten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!