• mijn vriendin kan dat en ik wil dat ook graag maar ik heb geen idee hoe ik dat kan leren
    weet iemand hoe??(flower)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Turnles?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oefenen, I guess.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je benen stretchen. Of nou, je spieren. Je moet leren om de pijn die je dan voelt, te beheersen en steeds verder te gaan.


    To infinity and beyond •

    Oefenen en steeds stukje verder gaan (: en zo tijdje blijven zitten XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ilovezayn schreef:
    Je benen stretchen. Of nou, je spieren. Je moet leren om de pijn die je dan voelt, te beheersen en steeds verder te gaan.

    kan dat echt werken?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Niet in 1 keer je heupen doordrukken graag, dan scheur je zowat alles dat er te scheuren valt. Je moet je spieren rekken, dus stretchen elke dag. Je kan het niet in 1 2 3 seconden ineens. Het kost tijd en oefenen.

    split heeft te maken met de stand van je heupen, het is vooral grand décart (ik weet niet hoe je het schrijft) dat je kan oefenen

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 16:12 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik kon 'm, maar dat heeft veel tijd gekost. Elke dag moest ik een paar centimeter verder en als dat niet lukte, duwde mijn turnjuf me in een keer door. Deed pijn (cat).


    i put the fun in funeral

    ICheetah schreef:
    (...)
    kan dat echt werken?


    Ik weet wel zeker dat het werkt, want dat doe ik ook met dansen. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Ga niet in een keer te ver, want dat is ongelofelijk slecht voor je spieren.


    To infinity and beyond •

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Ik weet wel zeker dat het werkt, want dat doe ik ook met dansen. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Ga niet in een keer te ver, want dat is ongelofelijk slecht voor je spieren.

    nee mijn broer heeft dat gedaan toen ie klein was en toen kon zat ie vast


    You can't not look cool with a crossbow.

    ICheetah schreef:
    (...)
    nee mijn broer heeft dat gedaan toen ie klein was en toen kon zat ie vast


    Ligt er ook aan hoe iemand zelf in elkaar zit hea..

    De 1 is leniger aangelegd dan de ander.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ilovezayn schreef:
    Je benen stretchen. Of nou, je spieren. Je moet leren om de pijn die je dan voelt, te beheersen en steeds verder te gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je kan het van haar leren dan, duh.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het proberen en kijken of je je spieren scheuren en je boten breken :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caine schreef:
    Oefenen, I guess.


    It's going to be difficult, but not impossible.