• Ik heb dus last van een ochtendhumeur. Ik wil s'morgens het liefst rustig alleen zijn, niemand om me heen.

    Wie heeft dat nog meer? (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb daar geen last van.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ooo, me so badly. Ik kan me er zó aan ergeren, als er constant iemand 's ochtend rondloopt en tegen mij gaat praten, ook nog D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Ooo, me so badly. Ik kan me er zó aan ergeren, als er constant iemand 's ochtend rondloopt en tegen mij gaat praten, ook nog D:


    Are you lost?

    Clefairy schreef:
    Ik heb daar geen last van.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik juist helemaal niet. 's Ochtends ben ik altijd heel vrolijk en hyperactief :'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een dag-humeur.. everyone leave me alone! XD Je krijgt meestal niet meer dan een snak en een beet uit me....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alleen als ik vroeg op moet.. En dan weten ze dat ze niet tegen me moeten praten D; Dus, of ik negeer ze.. Of ik geef een grote mond -dat laatste alleen tegen me broertje van 12-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alleen doordeweek. Maar dat is gewoon omdat ik dan in de wetenschap leef dat ik zeer binnenkort een uur moet gaan fietsen. Maar dat is niet echt een ochtendhumeur. Dan ben ik gewoon lichtelijk geergerd (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja ik ook, ik kan er dan ook echt niet tegen als mensen vrolijk tegen me gaan doen :')


    As travars

    Ik ook. Zelfs als je 1 klein dingetje zegt wordt ik chagarijnig. Ik geef het eerlijk toe, in de ochtend ben ik niet de vrolijkste


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik heb altijd een ochtendhumeur. dan komt mn moeder weer zeuren dat ik eruit moet en als ik dan nog maar 10 minuten heb om te eten gaat ze flippen -_-'


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    's Morgens ben ik juist altijd zo vrolijk dat iedereen van mij een ochtendhumeur krijgt, lol. Tegen de middag zak ik altijd helemaal in, maar 's avonds ben ik weer helemaal back. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kalashnikov schreef:
    Ooo, me so badly. Ik kan me er zó aan ergeren, als er constant iemand 's ochtend rondloopt en tegen mij gaat praten, ook nog D:
    Dat heb ik dus altijd met mijn vader.


    Where words fail, music speaks

    Ligt eraan hoe ik wakker word.


    Food.

    Dat ken ik hoor. Als ik opsta wil ik het liefst helemaal alleen ontbijten, zodat ik tegen niemand moet spreken en nog wat verder kan dromen maar jammergenoeg gaat dat niet meer nu ik vroeger moet opstaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]