• Ik heb dus last van een ochtendhumeur. Ik wil s'morgens het liefst rustig alleen zijn, niemand om me heen.

    Wie heeft dat nog meer? (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nope, ik ben dat kind dat iedereen met een ochtendhumeur gaat pesten door extra vrolijk te gaan doen :3


    Olive

    Sudowoodo schreef:
    Alleen als ik vroeg op moet.. En dan weten ze dat ze niet tegen me moeten pratenD; Dus, of ik negeer ze.. Of ik geef een grote mond -dat laatste alleen tegen me broertje van 12-


    this (:


    Stop trying to control everything and just let go.

    Kathryn schreef:
    Nope, ik ben dat kind dat iedereen met een ochtendhumeur gaat pesten door extra vrolijk te gaan doen :3


    Net me zusje dus.. Die doet s'ochtends ook altijd hyper vrolijk o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kathryn schreef:
    Nope, ik ben dat kind dat iedereen met een ochtendhumeur gaat pesten door extra vrolijk te gaan doen :3

    War (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik heb dat niet... alleen moeten ze niet aan mijn kop komen zagen en klagen van weet-ik-wat. Dan worden ze lekker genegeerd of krijgen ze een 'snak'

    *niets ergerlijker dan irritante kinderen op de bus* Ja, dat moeten ze ook niet doen. Ik wil sochtends genieten van mijn rust (Ja, vooral, geplet op de bus?)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja , het liefst wordt ik alleen wakker en zet ik de muziek heel hard aan.
    En dan ben ik dus niet echt aanspreekbaar.

    Kalashnikov schreef:
    Ooo, me so badly. Ik kan me er zó aan ergeren, als er constant iemand 's ochtend rondloopt en tegen mij gaat praten, ook nog D:


    your eyes are like stars in the night.

    Clefairy schreef:
    Ik heb daar geen last van.


    comfort in c h a o s

    I do. Ik wil dan het liefst gewoon stilte om me heen en dan moet alles op mijn manier gaan, want ik moet rustig wakker worden :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kalashnikov schreef:
    Ooo, me so badly. Ik kan me er zó aan ergeren, als er constant iemand 's ochtend rondloopt en tegen mij gaat praten, ook nog D:

    Jep, dan denk ik. Alsjeblieft laat me met rust ¬¬


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Caine schreef:
    I do. Ik wil dan het liefst gewoon stilte om me heen en dan moet alles op mijn manier gaan, want ik moet rustig wakker worden :3

    Hetzelfde hier ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb daar ook vaak last van, ik loop nogal te mokken 's ochtends. Vindt vriend meestal niet zo leuk.(A)


    Bad decisions make good stories.

    ik heb het als ik slecht heb geslapen en als ik naar school moet, maar eenmaal ik buiten ben, dan is het weg. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb nooit een ochtend humeur, meer een gebrek-aan-slaap-laat-me-met-rust-voordat-ik-je-kop-doorhak-met-een-pen humeur.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clefairy schreef:
    Ik heb daar geen last van.