NIAM schreef:
en stel je hebt opeens polsbandjes teveel om dat er iemand niet meer mag ofzo, ik weet zeker dat je in Amsterdam er echt mensen heeeel blij mee kan maken (:
die kans bestaat, als joëlla haar zusje meekijgt, en als roselie met mij meegaat. En anders vragen we Nikita ofzo?
Hij komt om 3 uur 's nachts aan de deur, om te vragen of de muziek zachter mag van mijn broer
Ik en mijn moeder moeten om tien uur 's nachts onze hakken uitdoen, omdat hij anders onze hakken hoort tikken ...
Hij heeft de politie gebeld omdat de trampoline bij de vijver weg moet, omdat hij denkt dat het een hangplek voor jongeren wordt .. --'
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Bentley schreef:
(...)Hij komt om 3 uur 's nachts aan de deur, om te vragen of de muziek zachter mag van mijn broer
Ik en mijn moeder moeten om tien uur 's nachts onze hakken uitdoen, omdat hij anders onze hakken hoort tikken ...
Hij heeft de politie gebeld omdat de trampoline bij de vijver weg moet, omdat hij denkt dat het een hangplek voor jongeren wordt .. --'
Bentley schreef:
(...)Hij komt om 3 uur 's nachts aan de deur, om te vragen of de muziek zachter mag van mijn broer