Narry schreef:
Ondanks dat ik niet naar die Q&A mag, heeft mijn mama nu al gezegd dat ik waarschijnlijk wel naar hun concert zou mogen, als ze die ooit komen geven
En ik denk van wel, want ze zei ook dat die Q&A waarschijnlijk vooral voor promotie zou zijn. Laten we hopen (aa)
Snickers schreef:
(...)Bij mij niet :'D maaar nou en, dan zou mn moeder gewoon zo zeggen van: als je er maar komt, vind ik het best. Dat zo echt leuk zijn. c:
En jij woont ook in het Noorden ja? Als we elkaar nou even voor dat concert zouden meeten, mogen we misschien samen gaan? en toen mochten we elkaar totaal niet(aa)
Haha ik zou echt balen als ik wel mag, maar mijn vriendin niet. Naja ze heeft wel makkelijke ouders, makkelijker dan mijne in ieder geval x'D
Narry schreef:
(...)
En jij woont ook in het Noorden ja? Als we elkaar nou even voor dat concert zouden meeten, mogen we misschien samen gaan? en toen mochten we elkaar totaal niet(aa)
Haha ik zou echt balen als ik wel mag, maar mijn vriendin niet. Naja ze heeft wel makkelijke ouders, makkelijker dan mijne in ieder geval x'D
Ik woon ook in het noorden ja :'D
Hahaha, dat zou kunnen C:
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.