• the 5th of October.
    One direction comes to Holland.
    5 boys who changed our lives.
    5 dreams.
    1 band.
    One direction.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:05 ]


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ga hem overhalen.
    Want mijn vader vindt het niet erg als je meegaat.
    hij rijdt toch (:

    Ik zou het proberen... hij wilt eerst weten wie je bent & zo :Y) Maar ik ben je voor eeuwig dankbaar als het kan<3 Waar woon je in Delft? (:


    They were never in fact homeless

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Nope, en 1 van m'n vriendinnen wil ook. Ze is niet zegmaar een Directioner zoals ons, maar ze vindt het wel leuk. x'D Ze is nog meer fan dan een neppe fan als je 't vergelijkt..



    hahaha okee, ik hoop voor je dat je nog kan ;o
    en ik hoop dat we nog een extra bandje kunnen krijgen dat we er 1 hebben voor Sanne&chelsea.

    maar we moesten ook nog kijken voor 1 voor marrit toch?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Wow Marrit, die is goed gelukt (:

    iPeeta schreef:
    (...)
    Ik zou het proberen... hij wilt eerst weten wie je bent & zo :Y) Maar ik ben je voor eeuwig dankbaar als het kan<3 Waar woon je in Delft? (:

    ken je de van der Lelijstraat?
    daar woon ik vlakbij (:


    Some things are changing too much.

    robiinnx schreef:
    (...)


    hahaha okee, ik hoop voor je dat je nog kan ;o
    en ik hoop dat we nog een extra bandje kunnen krijgen dat we er 1 hebben voor Sanne&chelsea.

    maar we moesten ook nog kijken voor 1 voor marrit toch?


    Idd, ik ga m'n oma nog even proberen. Ze had er al naar gevraagd, maar ze gaf niet echt een oplossing aan dat zij me brengt en zei ook niet dat ze niet kon, dus ik moet 't nog vragen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    ken je de van der Lelijstraat?
    daar woon ik vlakbij (:

    Waar is dat dan precies? (krul) Als het dichtbij mij is kan je bijvoorbeeld even naar mijn huis toekomen, dan weet mijn vader ook wie je bent & zo & dan mag het misschien wel!


    They were never in fact homeless

    Narry schreef:
    Wow Marrit, die is goed gelukt (:
    Dankje hahah C:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    robiinnx schreef:
    (...)


    hahaha okee, ik hoop voor je dat je nog kan ;o
    en ik hoop dat we nog een extra bandje kunnen krijgen dat we er 1 hebben voor Sanne&chelsea.

    maar we moesten ook nog kijken voor 1 voor marrit toch?
    Ik weet het nog niet, want als julie dat welvoor elkaar krijgen, dan kunnen mn vriendinnen niet xd duss... dan kan ik niet nar a'dam.
    Mweh


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Idd, ik ga m'n oma nog even proberen. Ze had er al naar gevraagd, maar ze gaf niet echt een oplossing aan dat zij me brengt en zei ook niet dat ze niet kon, dus ik moet 't nog vragen.


    ik hoop het zo voor je (:

    ik ga sws, alleen moet ik wel gelijk terug naar het station en terug naar huis als ik een bandje heb, omdat ik nog moet werken, alleen dat vertel ik niet tegen mijn ouders want dan mag ik niet. Ik zeg gewoon dat als ik thuis kom dat ze me hebben gebeld of ik nog kan komen werken xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iPeeta schreef:
    (...)
    Waar is dat dan precies? (krul) Als het dichtbij mij is kan je bijvoorbeeld even naar mijn huis toekomen, dan weet mijn vader ook wie je bent & zo & dan mag het misschien wel!

    Das bij DHTC Ring Pass.
    Anders stuur je even waar je woont via een pb.
    en dan kan ik dinsdag wel even langsrijden.
    dan ben ik namelijk om 2 uur uit (:


    Some things are changing too much.

    Snickers schreef:
    (...)Ik weet het nog niet, want als julie dat welvoor elkaar krijgen, dan kunnen mn vriendinnen niet xd duss... dan kan ik niet nar a'dam.
    Mweh



    hmm, dan schiet het ook niet erg op ofzo ;o


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)


    hmm, dan schiet het ook niet erg op ofzo ;o
    nope )':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ondanks dat ik niet naar die Q&A mag, heeft mijn mama nu al gezegd dat ik waarschijnlijk wel naar hun concert zou mogen, als ze die ooit komen geven =D
    En ik denk van wel, want ze zei ook dat die Q&A waarschijnlijk vooral voor promotie zou zijn. Laten we hopen (aa)

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Das bij DHTC Ring Pass.
    Anders stuur je even waar je woont via een pb.
    en dan kan ik dinsdag wel even langsrijden.
    dan ben ik namelijk om 2 uur uit (:


    joella als jou pa rijdt, kan jij dan niet nog een vrendin meekrijgen die niet mag okt en dan hebben we 2 extra bandjes ?(:

    misschien kan lieke nog iemand mee nemen?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    Ondanks dat ik niet naar die Q&A mag, heeft mijn mama nu al gezegd dat ik waarschijnlijk wel naar hun concert zou mogen, als ze die ooit komen geven =D
    En ik denk van wel, want ze zei ook dat die Q&A waarschijnlijk vooral voor promotie zou zijn. Laten we hopen (aa)
    Beter geven ze heeeeel snel echt een concert in bijvoorbeeld Ahoy ofzo. I don't care, want zeker weten dat ik dan mag en alles :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.