• THEY LIGHT UP OUR WORLD LIKE NOBODY ELSE THE WAY THAT THEY FLIP THEIR HAIR GET'S US OVERWHELMED, BUT WHEN THEY SMILE AT THE GROUND IT AIN'T HARD TO TELL. THEY DON'T KNOW, THEY DON'T KNOW THEIR BEAUTIFUL. OH OH, THAT'S WHAT MAKES THEM BEAUTIFUL <3

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:52 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHA HOE KOM JE DAAR NOU WEER OP.
    oeh & is kevin je crush (:


    Ik heb geeen FLAUW ideeexD
    ahaha nee Kevin is gewoon een goeie vriend.. mijn crush was er ook.. maar die had niks op en vond het leuk om foto's te verpesten die ik met degene die het feest gaf haar camera maakte.. al vond mijn beste vriendin het leuk om foto's van mijn crush en mij te maken terwijl we vet dood erbij zittenxD


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    (...)

    Ik heb geeen FLAUW ideeexD
    ahaha nee Kevin is gewoon een goeie vriend.. mijn crush was er ook.. maar die had niks op en vond het leuk om foto's te verpesten die ik met degene die het feest gaf haar camera maakte.. al vond mijn beste vriendin het leuk om foto's van mijn crush en mij te maken terwijl we vet dood erbij zittenxD
    hahaha oké! maar het was wel leuk? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NOUUUUU DAT PLAATJE IN DE BEGIN POST DOET HET NIET MEER.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)hahaha oké! maar het was wel leuk? (:


    ahaha dat was het zekerxD
    ik zweer als jongens dronken zijn krijgen ze allemaal gay trekjesxD ze zaten echt de hele tijd aan elkaar en alles.


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    (...)

    ahaha dat was het zekerxD
    ik zweer als jongens dronken zijn krijgen ze allemaal gay trekjesxD ze zaten echt de hele tijd aan elkaar en alles.
    HAHAHA, bij ons hebben de jongens dat niet echt volgens mij, die gaan alleen maar gestoord dansen en nog meer van die domme droge dingen


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)HAHAHA, bij ons hebben de jongens dat niet echt volgens mij, die gaan alleen maar gestoord dansen en nog meer van die domme droge dingen


    ahaha eentje ging er zelfs kaas en leverworst snijden en daarna ging hij bier van de grond opruimen.. en hij was echt straalbezopen;o xd


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    (...)

    ahaha eentje ging er zelfs kaas en leverworst snijden en daarna ging hij bier van de grond opruimen.. en hij was echt straalbezopen;o xd
    ik vind dronken mensen altijd zooo grappig, tenzij ze irritant worden als ze dronken zijn.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Goedemorgen.
    Ik moet zo huiswerk maken, en dan naar een verjaardag.
    Dus ik zal niet veel online zijn ):


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    (...)ik vind dronken mensen altijd zooo grappig, tenzij ze irritant worden als ze dronken zijn.


    ahahah dat heb ik dus ook.. iedereen zei dat ik dronken was,,, maar volgens mij weet je dan echt helemaal niks meer.. dus ik hou het gwn op flink aangeschoten


    What's so bad about being different?

    goedemorgen schatt <3333

    wel veel mensen moeten vandaag naar een verjaardag haha, nouja ik moet zelf BBQ'en dus ik zal ook niet echt veel online zijn...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ahaha ik ben wel veel online denk vandaag.. als ik mijn hw af heb en daarna moet ik nog een vriendin wiskunde uit gaan leggenxD


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    (...)

    ahahah dat heb ik dus ook.. iedereen zei dat ik dronken was,,, maar volgens mij weet je dan echt helemaal niks meer.. dus ik hou het gwn op flink aangeschoten

    Ahahaha k zie het al helemaal voor me xd


    Some things are changing too much.

    Haha ik moet zo huiswerk maken, maar dat gaat nooit lukken want ik ben veel te blij daarvoor.
    Want mijn papa gaat me 1 oktober samen met een vriendin naar hilversum rijden (:


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ahahaha k zie het al helemaal voor me xd


    ahahaxD jullie krijgen het binnekort te zien.. als ik dat filmpje hebxd


    What's so bad about being different?

    xJoellaMalik schreef:
    Haha ik moet zo huiswerk maken, maar dat gaat nooit lukken want ik ben veel te blij daarvoor.
    Want mijn papa gaat me 1 oktober samen met een vriendin naar hilversum rijden (:
    AAAAH dus dan hebben we nog een extra bandje, of wilt die vriendin er ook naartoe? hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.