• Ik weet dat half Q het niet met me eens gaat zijn en het waarschijnlijk afschuwelijk zal vinden ... Maar dit zou ik nou echt zó graag willen kunnen. <3

And J'adore her hair. (wedding) :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Severed schreef:
    (...)

Oh houd toch je smoelwerk en laat ons in onze waarde. Wij vinden dit muziek inderdaad, ja. In tegenstelling tot de zeikertjes van 14 waar jij meestal mee aankomt. Ieder zijn eigen ding, oké?

Doe rustig....

En dat is jou mening.

Maar de zangers waaar ik mee aankom zijn wel te verstaan.

(flower)

PinkiePie schreef:
    (...)

Zekers :9~
    of anders wel een van deze;

[Ik heb een zwak voor zijn talent, niet eens perse z'n uiterlijk]

[Gitarist, maar zingt ook mee in z'n band als achtergrondzanger]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Hale schreef:
    (...)

Doe rustig....

En dat is jou mening.

Maar de zangers waaar ik mee aankom zijn wel te verstaan.

(flower)

Deze versta ik net zo goed, soms zelfs vele malen gemakkelijker. (flower)

Severed schreef:
    (...)

Deze versta ik net zo goed, soms zelfs vele malen gemakkelijker. (flower)

Dus je wil zeggen dat je hun meer verstaat dan deze:

ok:Y)

LOOK, Hale. THIS is a good singer, and you can CLEARLY hear WHAT he sings:

And by the way, he's fucking gorgeous.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Hale schreef:
    (...)

Kan je dat eigenlijk wel zangers noemen?

-no offence-

Seriously, wat moet jij nog op Q? Je opent de godganse dag maar topics over je fantastische muziekstijl, je fantastische vriendje, je fantastische achterstandswijk etc. Niemand gelooft je hoor. Niemand.

i put the fun in funeral

Basecca schreef:
    LOOK, Hale. THIS is a good singer, and you can CLEARLY hear WHAT he sings:

And by the way, he's fucking gorgeous.

Hij is echt geweldig <3

[ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 18:23 ]

i put the fun in funeral

PinkiePie schreef:
    (...)

Seriously, wat moet jij nog op Q? Je opent de godganse dag maar topics over je fantastische muziekstijl, je fantastische vriendje, je fantastische achterstandswijk etc. Niemand gelooft je hoor. Niemand.

Inderdaad, waarom heb jij nog Quizlet nodig als je wiet, alcohol, tabak, een vriendje, een -kuch- "geweldige" muzieksmaak hebt en in een achterstandswijk woont? Ik zou er uren zoet mee zijn ^_^

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

PinkiePie schreef:
    (...)

Hij is echt geweldig <3

Jup, en DAMN hot! (vind ik tenminste, je mag het met oneens zijn met me NEE DAT KAN NIET D: )

[ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 18:24 ]

Ik denk dat als ik eerst mijn stem kapot zing, en dan ga schreeuwen, ik daar wel in de buurt kom. :')

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Basecca schreef:
    (...)

Inderdaad, waarom heb jij nog Quizlet nodig als je wiet, alcohol, tabak, een vriendje, een -kuch- "geweldige" muzieksmaak hebt en in een achterstandswijk woont? Ik zou er uren zoet mee zijn ^_^

Op de achterstandswijk na (en het drinken, want dat doe ik bijna nooit), heb ik hetzelfde. En ik ben ook niet zo vervelend. :W

[ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 18:28 ]

Severed schreef:
    (...)

[Ik heb een zwak voor zijn talent, niet eens perse z'n uiterlijk]

[Gitarist, maar zingt ook mee in z'n band als achtergrondzanger]

Hihi <333

i put the fun in funeral

ZeroGravity schreef:
    Ik denk dat als ik eerst mijn stem kapot zing, en dan ga schreeuwen, ik daar wel in de buurt kom. :')

Maar dat is dus niet de goede techniek om het te kunnen. :'D

Geweldig..

Ik zeg dat je dit geen zangers kan noemen en hoppa het is meteen weer gedonder.

Reseda schreef:
    Respect als je het kunt, really, maar het is niet echt iets op mijn 'must' lijstje. (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.