• Ik weet dat half Q het niet met me eens gaat zijn en het waarschijnlijk afschuwelijk zal vinden ... Maar dit zou ik nou echt zó graag willen kunnen. <3


    And J'adore her hair. (wedding) :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    *Jaloers*
    Teach me, oh great one! :'D

    Oe, people should say that more often to me (joehoe)

    Kijk Bolt, doe alsof je Bolt bent, schraap je keel en doe de super bark! Gegarandeerd succes.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:14 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het zelf niet willen kunnen, maar ik vind het wel mooi. En ze zien er echt geweldig uit.
    Hoewel ik dit niet verwacht had.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Om het te kunnen lijkt me wel grappig, maar het is niet een een must voor mij. Luister er ook niet echt graag naar. maar dat haar is indd very nice. =D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Euh, ik vind dit niet eens echte muziek. Maar goed :'D Als jij het leuk vind xd.


    To infinity and beyond •

    Ik wil een pad die dit kan :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Oe, people should say that more often to me (joehoe)

    Kijk Bolt, doe alsof je Bolt bent, schraap je keel en doe de super bark! Gegarandeerd succes.



    Haha, I'll do that.
    Maar heb jij nog andere handige tips dan? 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ilovezayn schreef:
    Euh, ik vind dit niet eens echte muziek. Maar goed :'D Als jij het leuk vind xd.


    Dat denk ik wederzijds ook wel eens bij muziek die ik hier voorbij zie komen hoor. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Haha, I'll do that.
    Maar heb jij nog andere handige tips dan? 8D

    Eigenlijk niet echt :x Ik kwam op een dag ook maar tot de ontdekking dat ik 't kan. Je moet eigenlijk heel diep gaan met je stem... ja. Het is moeilijk om uit te leggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Net wat meer van hen opgezocht, ze zijn echt awesome :9~. De zangeres is echt damn goed.


    i put the fun in funeral

    DAT WIL IK OOK :Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    PinkiePie schreef:
    Net wat meer van hen opgezocht, ze zijn echt awesome :9~. De zangeres is echt damn goed.


    Echt wel. (bloos)
    Ken jij Arch Enemy ook? Dat wijf is pas echt motherfucking awesome! I'm in love with her!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Eigenlijk niet echt :x Ik kwam op een dag ook maar tot de ontdekking dat ik 't kan. Je moet eigenlijk heel diep gaan met je stem... ja. Het is moeilijk om uit te leggen.


    *Nog jaloerser*
    Gewoon een natuurtalent ... Dat is oneerlijk!(huil)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    *Nog jaloerser*
    Gewoon een natuurtalent ... Dat is oneerlijk!(huil)

    Ja, haha. En 't vreemde.. 't past echt tótaal niet bij mij :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die zangeres heeft echt awesome haar ^v^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Ja, haha. En 't vreemde.. 't past echt tótaal niet bij mij :')

    Als in je stijl (waar je van houd) of qua uitstraling? :'D

    Ardency schreef:
    Die zangeres heeft echt awesome haar ^v^

    I know right (heart2)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.