• Ik weet dat half Q het niet met me eens gaat zijn en het waarschijnlijk afschuwelijk zal vinden ... Maar dit zou ik nou echt zó graag willen kunnen. <3


    And J'adore her hair. (wedding) :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Evaporate schreef:
    (...)
    Oh wel, ik luisterde alleen de eerste seconden en heb 'm toen afgezet :Y)
    maar screamen is echt niet zo goed voor je stem hoor ... Maar alsnog zou het echt vet zijn moest je het kunnen :'D


    Meh, niet als je het 24/7 doet, nee. Als je het gewoon goed oefent, goed blijft drinken en je spieren zo goed mogelijk traint ervoor valt het best mee. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind screamen niks o.O


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Het is toch grunthen? Je moet het niet met je kopstem doen, dan ga je eraan :Y)

    Ik vind het niet vreselijk hoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dude, ik schrok mij kapot! Ik had mijn geluid op het luidste staan, dit had ik écht niet verwacht D:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Dude, ik schrok mij kapot! Ik had mijn geluid op het luidste staan, dit had ik écht niet verwacht D:


    Hahaha


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Over enkele jaren hebben ze geen stem meer :Y)


    comfort in c h a o s

    Hahaa, had het er weleens met mijn oude band over. Het is me nooit gelukt :c. Screamo is damn moeilijk voor een meisje! Echt respect voor haar.
    Edit: Met flink wat wodka gaat het wel beter :Y).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:21 ]


    i put the fun in funeral

    Oh, ik vind zulke liedjes altijd vreselijk eng. xd


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Notbroken schreef:
    Euh.... :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het niet afschuwelijk, maar het is zeker niet mijn ding.
    Maar het zou wel awesome zijn als je dat zou kunnen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het echt totaal niet mooi, maar als je het kan, is dat wel apart. Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Krijg je daar geen schorre stem van?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan wel grunten 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Severed schreef:
    (...)

    Zij doet juist ontzettend veel met haar stem. :]
    Ik wil leren grunten, screamen, gewoon, ik wil van van alles de basis wel kunnen. Zulk stemgeluid produceren! <3


    Me too <3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kalashnikov schreef:
    Ik kan wel grunten 8D


    *Jaloers*
    Teach me, oh great one! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.