• Ik heb 2 Justin Bieber verhalen in gedachten. Ik wil ze beide een keer activeren alleen er komt wel een tijdje tussen. Maar nu vraag ik me af welke ik als eerst zou activeren.

    verhaal 1: Love makes you stupid
    Een meisje uit engeland gaat wonen in Amerika nadat haar ouders gescheiden zijn. Justin', word verliefd op haar en krijgen een relatie. Maar door Justin' zijn ex vriendin word haar leven zuur gemaakt. Justin maakt het uit met haar nadat er veel roddels gespreid zijn. Dan krijgt ze een relatie met een ander en begint zijn ex vriendin ook tegen haar op te zetten. Na een tijd vormen de twee meiden zich samen en richten een clubje op dat haar pesten.
    Geïnspireerd op het verhaal van Phoebe Prince

    Verhaal 2: Across the line
    Justin doet mee aan challenge day. Door steeds over de streep te gaan raak je meer te weten over hij en de liefde voor een meisje en zijn heftige verhalen.
    Geïnspireerd op challenge day

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:18 ]


    <3

    Ik ben niet echt fan van JB verhalen, maar ik zou toch voor de tweede gaan omdat ik die veel origineler vind dan al dat gedoe met vriendjes en ex-vriendjes.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    Ik ben niet echt fan van JB verhalen, maar ik zou toch voor de tweede gaan omdat ik die veel origineler vind dan al dat gedoe met vriendjes en ex-vriendjes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ardency schreef:
    Ik ben niet echt fan van JB verhalen, maar ik zou toch voor de tweede gaan omdat ik die veel origineler vind dan al dat gedoe met vriendjes en ex-vriendjes.


    Are you lost?

    Ardency schreef:
    Ik ben niet echt fan van JB verhalen, maar ik zou toch voor de tweede gaan omdat ik die veel origineler vind dan al dat gedoe met vriendjes en ex-vriendjes.

    De tweede.

    De tweede, die is orgineler.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    De tweede, die is orgineler.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tweede (:


    And you made me love a little less.

    tweede veel origineler

    Ardency schreef:
    Ik ben niet echt fan van JB verhalen, maar ik zou toch voor de tweede gaan omdat ik die veel origineler vind dan al dat gedoe met vriendjes en ex-vriendjes.


    Only those who listen can hear

    De 1e zou ik sowieso niet lezen, de 2e wel - waarschijnlijk.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ardency schreef:
    Ik ben niet echt fan van JB verhalen, maar ik zou toch voor de tweede gaan omdat ik die veel origineler vind dan al dat gedoe met vriendjes en ex-vriendjes.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Gewoon GEEN. Schrijf een horror! Lijkt me leuk ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geen. xd pak de tweede maar


    None but ourselves can free our minds.

    geen fan, maar de 2e is orgineler


    You can't not look cool with a crossbow.