• Ik heb een tattoo! Haha, nee geen echte. Ook niet zo eentje die je bij van de kauwgoms vind. Ik heb dus tattoo gel pens, van die speelgoed. Ik heb dus met een donkerpaarse 'Believe' geschreven op mijn linkerpols. Als je er met water over wrijft is hij snel weg.

    Maar nu mijn vraag; Wat vinden jullie van tattoo's? Ikzelf vind sommige wel mooi, zo van die simpele. Dus niet een hele rug vol ofzo. Maar ik denk ook wel 'es hoe dat dan zou uitzien als je 80 à 90 jaar bent.

    Tell me!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 14:25 ]

    Kalashnikov schreef:
    Het is een mooi idee dat je iets altijd bij je kan dragen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Er zijn een paar simpele tats die ik heel mooi vind. Maar of ik ze zelf zou willen? No, don't think so..


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel stiekem lijkt het me super gaaf om iets op m'n pols te hebben staan. Maar mijn ouders vinden tattoo's niks en ik denk ook dat ik er wel spijt van krijg als ik oud ben.

    Adversity schreef:
    Heel stiekem lijkt het me super gaaf om iets op m'n pols te hebben staan. Maar mijn ouders vinden tattoo's niks en ik denk ook dat ik er wel spijt van krijg als ik oud ben.


    SLOAN.

    Als ze klein zijn en niet op een rare plek staan vind ik ze meestal wel mooi :')
    En ik zou zelf ook wel een kleintje willen, maar daar wacht ik wel mee.


    As travars

    Uneventful schreef:
    Ik vind ze mooi, kan niet wachten totdat ik oud genoeg ben en een tattoo neem. Al zijn mijn ouders er tegen.


    Smile and live.

    Uneventful schreef:
    Ik vind ze mooi, kan niet wachten totdat ik oud genoeg ben en een tattoo neem. Al zijn mijn ouders er tegen.


    Dát heb ik nou ook!:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Ik vind tattoos met een betekeni wel mooi, zelf wil ik er één op mijn linkerpols waar ik een litteken heb zitten


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bentley schreef:
    Ik vind het alleen leuk of mooi als er een betekenis achter zit


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik vind het mooi, als het een tekst is of iets wat gewoon veel voor je betekend maar idd, als je 80 bent, oud en verimpeld. iel. just no.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik vind het mooi als ze op je pols zitten. Zo'n kleine tekst -of je naam- of zo een kleine tekentje.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind ze best wel mooi. Maar,ik wil niet helemaal onder zitten. Want dan krijg je die oma en opa tattoo's.


    Food.

    Als ze mooi gezet zijn dan vind ik tattoo's vaak facinerend , het verhaal erachter is voor iedereen anders. Dus wat voor ons een superlelijk ding kan zijn kan voor die mensen een grote betekenis hebben.

    Ik zou het graag zlef leren en wil er ook een :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik wil zelf graag ook een tattoeage, dus dat zegt genoeg. (;

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:04 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Moriarty schreef:
    Als ze klein zijn en niet op een rare plek staan vind ik ze meestal wel mooi :')
    En ik zou zelf ook wel een kleintje willen, maar daar wacht ik wel mee.