• Ik heb een tattoo! Haha, nee geen echte. Ook niet zo eentje die je bij van de kauwgoms vind. Ik heb dus tattoo gel pens, van die speelgoed. Ik heb dus met een donkerpaarse 'Believe' geschreven op mijn linkerpols. Als je er met water over wrijft is hij snel weg.

    Maar nu mijn vraag; Wat vinden jullie van tattoo's? Ikzelf vind sommige wel mooi, zo van die simpele. Dus niet een hele rug vol ofzo. Maar ik denk ook wel 'es hoe dat dan zou uitzien als je 80 à 90 jaar bent.

    Tell me!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 14:25 ]

    Ik vind ze mooi, kan niet wachten totdat ik oud genoeg ben en een tattoo neem. Al zijn mijn ouders er tegen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het alleen leuk of mooi als er een betekenis achter zit


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    Ik vind het alleen leuk of mooi als er een betekenis achter zit


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Het is een mooi idee dat je iets altijd bij je kan dragen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik neem binnenkort een tattoo ^^


    -

    Ik wil er eentje op mijn voet, op dat boogje van je tenen tot je hiel :3 'Hakuna Matata' en dan de omtrekken van Timon en Pumba die zwart zijn ingekleurd.


    Olive

    Ik vind het mooi, mits er inderdaad een betekenis achter zit. Maar ik zal er zelf nooit eentje nemen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iemand die ik ken, heeft een lieveheersbeestje op haar arm getatoeëerd omdat dat het lievelingsbeestje van haar moeder was. Haar moeder is dus overleden, en dan vind ik het dus wel leuk van die tattoo.
    Maar als je zo'n mega draak op je rug tatoeëerd, vind ik het echt onzin


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kalashnikov schreef:
    Het is een mooi idee dat je iets altijd bij je kan dragen (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stonem schreef:
    Ik vind het mooi, mits er inderdaad een betekenis achter zit. Maar ik zal er zelf nooit eentje nemen.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Bloomsbury schreef:
    Ik vind het alleen leuk of mooi als er een betekenis achter zit

    Ik wil op mijn pols 'Inspire' laten zetten, of iets in die richting. Niet iets groots. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind ze prachtig! Ik wil het liefste ook sleeves, met tattoos die allemaal een eigen verhaal hebben in een mooie stijl. Ik zie mijn lichaam als een kunstdoek en ik zal er nooit spijt van hebben, omdat het toch allemaal bij mijn leven hoort. :]
    [Heb er nu één, aan het eind van het jaar haal ik mijn 2e. Je moet toch ergens mee beginnen hè? ;D]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 14:38 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Nephthys schreef:



    IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DIE MAN


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John