• Steel mijn sim-kaart in the middle of nowhere, net als ik mijn bus heb gemist en geen geld heb voor de trein :Y)

    Ja, ik droomde héel weird, voornamelijk omdat ik vlak voor het slapen gaan Carly heb gekeken ;$

    Nou, na veel gekut stonden we ergens bij één of ander groot gebeuren met zijn allen te wachten, (de drie iCarly persoontjes en ik). Nou een zo'n "fan" jatte mijn telefoon, helemaal boos viel ik die persoon aan en kreeg mijn mobiel terug. Nou, ik ga terug naar huis, stap het gebouw uit en sta opeens op het parkeerterrein van een winkelcentrum (?). Ik wou iemand bellen, en opeens zag ik dat mijn sim-kaart weg was. Toen deed mijn telefoon helemaal niets meer en ik stortte huilend op de grond. Snikkend strompel ik naar het bushokje, wat voorbij het treinstationnetje is. De trein die ik zou moeten hebben stond er af, maar ik had er geen geld voor en ik kon mama niet bellen om te vragen of ze geld wou storten. De trein rijd weg en ik loop over het spoor naar het bushokje, zie ik die bus net voor mijn neus wegrijden, de volgende kwam pas over een half uur. Ik kijk opnieuw naar mijn telefoon en begin wéér te huilen. Vervolgens heb ik mijn bus, lijkt het alsof dat ding opeens supertraag rijdt en wil ik mama bellen om te zeggen dat ik later ben, kan ook niet. Ik aan alle inzittende vrage of ik hun mobieltje zou mogen lenen, maar iedereen negeert me!

    En toen eindigde mijn dramatische droom, dus voortaan weten jullie wat je moet doen om mij helemaal kapot te zien :'D
    Wie heeft er nog meer wel eens van die dramatische dromen?

    Keek op www.dromeninfo.nl
    Beroemd: Als je zelf een beroemdheid bent in je droom heb je misschien te hoog gestelde idealen. Dergelijke dromen zijn dan eerder bedrog dan werkelijkheid
    Telefoon: Een droom waarin je een rinklende telefoon niet wilt opnemen wijst op een gebrek aan communicatie. Mischien probeer je een situatie of relatie op een afstandje te houden
    Huilen: Als je droomt dat niemand reageert op jouw huilen, dan staat dit symbool voor hulpeloosheid en frustratie in het communiceren met anderen. Je zou het gevoel kunnen hebben dat je niet gehoord wordt. Mischien is de droom wel een aanwijzing om wat meer te praten of harder te proberen je punt duidelijk te maken.
    Reizen: Een droom waarin je aan het reizen bent, vertegenwoordigt de weg naar je levensdoelen. Het symboliseert tevens je dagelijkse routine en de wijze waarop je vooruitgaat
    Bus:Als je droomt dat je op de bus wacht, wijst dit op een tijdelijke tegenslag bij het bereiken van je persoonlijke doelen. Als je de bus mist, of in de verkeerde bus stapt, geeft dit aan dat er iets in je leven niet helemaal loos is. Je zou het wat langzamer aan moeten doen en een nieuw plan uitstippelen. Wanneer je droomt dat je bij de bushalte staat, duidt dit erop dat je een nieuwe fase hebt bereikt in je leven.
    Geld:Als je droomt dat je geen geld hebt, duidt dit op de angst om je plaats in de wereld kwijt te raken. Je zou het gevoel kunnen hebben dat je de kwaliteiten mist om een bepaald doel te bereiken. Je zou over het hoofd gezien kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 9:53 ]


    Let it come and let it be

    Ik! Vannacht nog....:[


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    WOOSH schreef:
    Ik! Vannacht nog....:[

    Waar droomde je oveeeeer?:3


    Let it come and let it be

    Tijdens de zomervakantie had ik een droom -eerder een nachtmerrie- over een kennis die dood ging :c


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Aaaawh, dat is een vieze droom. ô_O Ik heb echt een snothekel aan dramatische dromen, heb er de laatste tijd veel. :'D

    Een week geleden droomde ik dat mijn broer en ik naar Australië gingen (nee, ik heb geen idee wat we daar deden) en we hadden geboekt in een hotelletje, maar dat liep niet zoals gepland. Terwijl we uit de taxi stapten, werden we naar 't schijnt gevolgd en net voor de hoteldeuren werden we zo gegrepen. Mijn broer en ik werden gescheiden. Die mannen namen me mee naar een of andere kelder, maar ik hield mijn mond niet dicht. Ik gilde de hele tijd en schreeuwde om hulp, dus die mannen zeiden: "Bek houden of we vermoorden je!" En toen bleef ik gillen en na een kwartier waren ze het beu en knalden ze me neer. Bleuhm. De dag erna durfde ik niet te gaan slapen.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.