• Ik moet het weekend doorkomen met lezen dus

    'Leesvoer Gezocht!'


    Wat ik graag lees:
    - het liefst al veel hoofdstukjes zodat ik ff tijdverdrijf heb ;D
    - alleen fanfics van: twilight, tokio hotel, justin bieber, pirates of the caribbean of the vampire diaries
    - fantasie zoals vampiers enz.
    - correcte schrijfstijl dus met leestekens
    - niet teveel onnodige smilie's tussendoor.


    Bied ze maar aan ;D

    Graag wel een directe link naar je story ;)

    xxxx

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 17:58 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Klik voor een justin bieber story met 7 hoofdstukken ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    It takes five to stay alive - Twilight.
    Bringing on the fire - Zayn Malik.
    Seven Deadly Sins - Draco Malfoy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En voor afgelopen verhalen -> mijn profiel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.



    "I almost got away with it," she said, smiling and thinking of long forgotten memories.


    Written by Crusher.

    Autumn.


    Are you lost?

    more? ;d


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    http://www.quizlet.nl/chapters/590337/001-meet-me/

    Hoii!

    Ik schrijf nu een verhaal over Justin Bieber & Onbekend meisje Ella
    Ik hoop dat je het wat vind!
    x (H)


    Jennifer werkt al jarenlang voor een organisatie die bovennatuurlijke wezens vermoord. Er loopt sinds kort een krankzinnige vampier vrij rond en aan Jennifer is de taak toe vertrouwt hem te doden voordat er nog meer slachtoffers vallen. Maar de vampier is sluw, intelligent en lijkt vreemd genoeg veel over haar te weten. Langzaam wordt Jennifer zelf slachtoffer van zijn sadistische kat en muis spelletjes en begint ze zichzelf af te vragen hoelang het nog duurt voordat ze haar eigen gezond verstand verliest.

    Blood Obsession.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel



    Jade en Jack Aston gaan bij hun vader in La Push wonen. Hun ouders zijn gescheiden en hun moeder is hertrouwd. Jade & Jack kunnen niet overweg met hun nieuwe stiefvader en zijn kinderen.


    Tot nu toe, 19 hoofdstukken maar tegen het weekend zijn het er meer, denk ik

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 12:35 ]


    Physics is awesome

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen