• Echt niet normaal gewoon.

    Ik was gisteren aangereden, niets ergs ofzo , ik viel half van schrik en liet mn mobiel vallen en daar reed weer iemand over heen T__T , meer was het niet. Maar ik heb dus best wel last van mijn enkel omdat ik hem had omgezwikt.

    We hadden dus vandaag gym , dus ik legde hem dat uit en hij heel droog ' Ja , dan moet je een briefje meenemen. Want alles telt mee voor je PTA !' Aaaaaargh , alsof die stomme PTA's belangrijker zijn dan mijn gezondheid O__o Nee meneer , ik laat me voor de lol aanrijden en doe daarom niet mee -__-

    Wie heeft er nog meer zo'n belachelijk stomme LO docent ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik, ik, ik! *overdone happy tone*

    Anyways, wat een kutleraar heb jij ö kan hij lekker gaan hokken met mijn LO-docent --'

    beterschap (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb geen belachelijke LO docenten gehad, het is wel zo dat ze je eerder geloven met een briefje.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Onze LO docent leerde ons surfen

    Luminescence schreef:
    ik, ik, ik! *overdone happy tone*

    Anyways, wat een kutleraar heb jij ö kan hij lekker gaan hokken met mijn LO-docent --'

    beterschap (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gym is gewoon kut en die docenten ook xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik moet lopen en ik heb geen conditie, ook erg
    maar van jou si het wel erger
    heeft die leerkracht daar nu echt geen respect voor

    Ik zei een keer 'hoi' tegen mijn LO docent toen ik hem ergens zag. Toen zei hij: "Hoi zeg je tegen je vrienden, ik ben je vriend niet". Dus toen zei ik doei en liep ik weg :') mafkees was dat


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    ooh die hebben wij ook;"ja briefje meenemen anders moet je gewoon meedoen!" Nou als je gwn aan de kant gaat zitten met je gwne kleren aan zegt ze niks dus.. ^^

    Onze LO docent van dit jaar is wel leuk. Ik had een keer blaren van het lopen en hij heel bezorgd: 'Oei, maar dat had je moeten zeggen!' Maar verder zijn ze meestal wel erg stom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zo iemand had ik vorig jaar volgens een klasgenote van me omdat de LO docente zei dat je bij LO naar elkaar kijkt en niet sport. Ik dacht altijd dat LO om sport draaide maar ik heb me blijkbaar vergist. En toen ik een keer maandverband was vergeten, hielp ze me nog geen eens!


    Physics is awesome

    nerveus schreef:
    Gym is gewoon kut en die docenten ook xD


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ergens snap ik hem wel. Want jij kan dat wel zeggen, maar wie zegt dat dat ook zo is? Een L.O. leerkracht krijt zo vaak van die verhalen van leerlingen die proberen er vanonder te muizen, dus ja. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij mogen geen hempjes (met spaghettibandjes) dragen en je mag geen inkijk hebben. Bij de jongens mogen de onderbroeken niet worden gezien.
    Zulke stomme regels, dit jaar bedacht!! (N)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hm, eigenlijk zijn mijn LO docenten wel oké, het is meer dat ik een hekel heb aan het vak zelf. Ik zal je mij uitgebreidde argumentatie besparen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja hier moet je ook voor alles een briefje geven --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse