• Echt niet normaal gewoon.

    Ik was gisteren aangereden, niets ergs ofzo , ik viel half van schrik en liet mn mobiel vallen en daar reed weer iemand over heen T__T , meer was het niet. Maar ik heb dus best wel last van mijn enkel omdat ik hem had omgezwikt.

    We hadden dus vandaag gym , dus ik legde hem dat uit en hij heel droog ' Ja , dan moet je een briefje meenemen. Want alles telt mee voor je PTA !' Aaaaaargh , alsof die stomme PTA's belangrijker zijn dan mijn gezondheid O__o Nee meneer , ik laat me voor de lol aanrijden en doe daarom niet mee -__-

    Wie heeft er nog meer zo'n belachelijk stomme LO docent ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    *steekt vinger op*
    Die van mij was zo lief om ervoor te zorgen dat ik twee weken langer naar de fysio kon -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ughh, dat is gewoon echt kut.
    Maar mijne is in elk geval wel chill. Ik mag altijd te laat komen bij hem:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow, wat een kutleraar! Alsof je zomaar gaat verzinnen dat je 's ochtends bent aangereden... -.-'
    Mijn LO-docent is wel chill, hij is heel aardig en gewoon een leuke leraar. Hoewel mijn leraar van 2 jaar geleden beter was, bij hem hoefde ik niet mee te doen als ik het niet durfde/vertrouwde of als ik ook maar ergens last van had. Maar dat kwam omdat door hem de arm van mijn broer een keer gebroken is en dat wil hij niet nog een keer:Y)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn LO docent vertelde ons dat wat er ook gebeurt, nek gebroken, rug gebroken of iets wat je breekt, je mee moet gymmen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.