• Mijn vriendinnen en ik worden genegeerd door een meisje bij ons uit de klas, nouja ze was eigenlijk een vriendin.

    Wat is er gebeurd?
    Nou, we gingen paaltjes voetbal doen met gym (Alleen de meiden) en dan word je wel eens geraakt door een bal. En toen werd zij dus geraakt en deed ze net alsof de wereld verging terwijl ik al zoveel ballen tegen me aan had gehad omdat ze op een begeven moment allemaal op mij afkwamen, maar dan ga ik toch ook niet zitten en lopen zeuren dat iedereen hun kop moet dicht houden, dat ze pijn had en na de les liep ze gewoon weer op hakken (Der enkel deed "pijn" omdat daar de bal tegen aan kwam). Nu negeert ze iedereen, zelfs al vraag je gewoon normaal wat en heb je der niks gedaan. Ze heeft het dus mooi verpest voor der zelf.

    Nu zie ik het trouwens al gebeuren dat ze volgende week weer met hangende potjes terug komt en doet alsof er nooit wat is gebeurd. --'

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:11 ]


    Forever.

    Haha, sorry hoor, maar wat een kinderachtig gedoe


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon negeren, that's the smartest thing what you can do right now.:W


    We accept the love we think we deserve.

    Negligible schreef:
    Haha, sorry hoor, maar wat een kinderachtig gedoe

    Haha ja maar het gaat altijd zo en ik word het een beetje zat want ik ken mezelf, dan doe ik ook weer normaal tegen der maar ik ben bang dat als ze nu weer terug komt dat ik echt pissig wordt..


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Haha ja maar het gaat altijd zo en ik word het een beetje zat want ik ken mezelf, dan doe ik ook weer normaal tegen der maar ik ben bang dat als ze nu weer terug komt dat ik echt pissig wordt..

    Dan word je maar pissig? Zijn hangt de dramaqueen uit, dus is het niet abnormaal als iemand haar eens duidelijk maakt waar het op staat


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Dan word je maar pissig? Zijn hangt de dramaqueen uit, dus is het niet abnormaal als iemand haar eens duidelijk maakt waar het op staat

    Eigenlijk heb je daar wel gelijk in, ja!


    Forever.

    Dat kind is gewoon zielig. Als je zo een schreeuw om aandacht doet...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoezo aandacht trekker. Gewoon niets van aantrekken, ze draait wel weer bij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gewoon niet op ingaan en haar negeren. Als je wilt dat ze nog steeds een vriendin van je is, accepteer je haar weer als ze terug komt met hangende pootjes en klaar, haha. Sommige mensen zijn gewoon zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    wat een aandachtsgeil kind.
    wil ze genegeerd worden? blijf haar dan ook negeren als ze weer terug komt met hangende pootjes :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hoe oud is ze, 10 ?

    Negligible schreef:
    Haha, sorry hoor, maar wat een kinderachtig gedoe


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dit niet erg ofzo.
    Ik ben een jaar lang genegeerd door alle meisje uit de klas, en dan had ik nog niet eens een vriendin in die klas.

    Dus ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Smeyalata schreef:
    hoe oud is ze, 10 ?

    Eigenlijk wordt ze in november 17... (Ze is de oudste van de klas )


    Forever.

    Oh, wat ontzettend herkenbaar. Haar niet zo maar weer terug in jullie groep laten, hoor. Echt ontzettend kinderachtig. Eerst vertellen hoe jullie erover denken ;)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    I couldn't care less, rly.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!