• want ik heb vanmiddag mijn enkel verschikkelijk omgeslagen. Ik stapte mis toen ik van de fiets af stapte, zo de goot in op mijn te hogen hakken. Waar ik nog mee heb rondgelopen en gefietst. Geen goed idee.
    En nu doet mijn enkel dus heel erg pijn, waarschijnlijk is een bandje verrekt ofzo.
    Nou dat zal geen probleem zijn geweest zijn als ik morgen niet die fucking sportdag heb, gelukkig moet ik begeleiden en niet zelf sporten maar toch. Dat is wel de hele dag lopen en staan. En dan gaan we vrijdag ook nog gezellig naar Luik, naar een museum en een stadswandeling(hallo we zijn 17 geen 7). Weer een hele dag lopen. Dus dat word heel pijnlijk voor me, die 2 dagen.

    Nu voel ik me zielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aw, dat is pijnlijk. D:
    Beterschap & succes!

    Owhh, als het echt zoveel pijn doet, zou je best niet naar de dokter gaan ofzoo? *je weet maar nooit-krijg je wel een briefje mee dat je niet moet sporten enzoo als het ménes*
    ofjaa, en anders: veel beterschap!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    Owhh, als het echt zoveel pijn doet, zou je best niet naar de dokter gaan ofzoo? *je weet maar nooit-krijg je wel een briefje mee dat je niet moet sporten enzoo als het ménes*
    ofjaa, en anders: veel beterschap!

    Haha, die ziet me aan komen, ik kwam er net vanaf. Zolang het niet blauw of dik word komt het wel goed.
    Dank jullie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beterschap!


    Food.

    Storytime schreef:
    (...)
    Haha, die ziet me aan komen, ik kwam er net vanaf. Zolang het niet blauw of dik word komt het wel goed.
    Dank jullie


    Hé, dan véél sterkte tijdens je sportdag en übervervelend stadsbezoek
    en hopen dat hij nu niet blauw wordt & opzwelt
    *ik zeg je, vorig jaar gingen wij ook naar een museum en dat was maar 2uur, en ik voelde dat wel nog hoor in mijn voeten, 2u zonder te kunnen zitten of ergens kunnen tegen leunen*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    (...)

    Hé, dan véél sterkte tijdens je sportdag en übervervelend stadsbezoek
    en hopen dat hij nu niet blauw wordt & opzwelt
    *ik zeg je, vorig jaar gingen wij ook naar een museum en dat was maar 2uur, en ik voelde dat wel nog hoor in mijn voeten, 2u zonder te kunnen zitten of ergens kunnen tegen leunen*

    Dank je.
    Waarschijnlijk gaan we voor tekenen en kunnen we zitten. Best geinig om midden in een museum een schilderij na te tekenen, iedereen staat naar je te kijken. Ik maak me meer zorgen om die stadswandeling, maar dat zal wel goed komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb medelijde met je. :p
    Beterschap! ^^


    Take me to wonderland

    Orphin schreef:
    Ik heb medelijde met je. :p
    Beterschap! ^^


    Hope is only the love of life.

    Doe een steunverband aan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Zit er ook veel zwelling/is het blauw? en zit de pijn vooral bovenop of echt aan de zijkant?(ik studeer fysiotherapie :"D)


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Nessuno schreef:
    Zit er ook veel zwelling/is het blauw? en zit de pijn vooral bovenop of echt aan de zijkant?(ik studeer fysiotherapie :"D)

    Hahahaha die :'D. Dat past niet bij jou :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahaha die :'D. Dat past niet bij jou :W

    xD < deze al helemaal niet (A)


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Nessuno schreef:
    Zit er ook veel zwelling/is het blauw? en zit de pijn vooral bovenop of echt aan de zijkant?(ik studeer fysiotherapie :"D)

    Mijn zus ook, het bandje is te ver uitgerekt, waardoor naar links buigen(en daarmee lopen) pijnlijk is. Niets ernstig, alleen vervelend.
    Hij is iets dikker, wat logisch is, en niet blauw. Met een beetje rust zou het wel goed komen zei ze. Dus dat doen me maar. Oh nee, dat kan niet. Bedankt school...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall