AL WE NEED IS ONE ONE ONE, ONE DIRECTION We love them so much, they changed our lives, not only with being them but they give us also friends, LOVE YOU GIRLS !
[ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:29 ]
i'm broken, do you hear me.
schatjes ik ga aardrijkskunde nog leren, en dan slapen, want ik ben echt dood moe! ik kom nog wel op twitte enzo (: SLAAP LEKKER ALVAST LIEFJES SWEET 1D DREAMS EN TOT MORGEN LOVE YOU ALL <33333333333333
If you spread your wings, you can fly away with me.
NIAM schreef: (...)hier nog één, en ik heb een pw en een so, en ik heb alleen nog maar slechte punten gehaald dit jaar, one een 7 voor geschiedenis.
What's so bad about being different?
SLAAP LEKKER SANNNE<333 TOT MORGEN, Dan weten we het zeker of ik meekan naar londen XXXX
It's like I'm finally awake - One Direction.
Slaaplekker Sanne, droom over die geweldige jongen en ik spreek je morgen <3333333333333333333333
superglue = vastlijmen met tiensecondelijm wtf waarom moet ik dat weten;o
NIAM schreef: schatjes ik ga aardrijkskunde nog leren, en dan slapen, want ik ben echt dood moe! ik kom nog wel op twitte enzo (: SLAAP LEKKER ALVAST LIEFJES SWEET 1D DREAMS EN TOT MORGEN LOVE YOU ALL <33333333333333
Some things are changing too much.
Mijn laptop doet raar..
Bah, ik ben inspiratieloos voor mijn verhaal..
xJoellaMalik schreef: Bah, ik ben inspiratieloos voor mijn verhaal..
ChelseaPayne schreef: (...) het komt goed !
ik heb juist best veel inspiratie haha, het rolt er zo uit ;x alleen ik lees even terug en pas stukjes aan, omdat ik het dan nog niet goed genoeg vind.
xJoellaMalik schreef: (...) Ik hoop het. want ik wil echt nog een deeltje schrijven vandaag (:
Oh, even tandenpoetsen. anders heb ik weer ruzie straks O.O
YEAAAH! ik weet lesson 1 helemaal! woehoexD