• AL WE NEED IS ONE ONE ONE, ONE DIRECTION





    We love them so much, they changed our lives, not only with being them but they give us also friends, LOVE YOU GIRLS !

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:29 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Nouis schreef:
    IK BEN ER WEER SCHATJES<3
    HAAI LIEVE LIANNE <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    (...)ik moet dat facking filmpje niet kijken, dan word ik jaloers. maar als ik dan Londen zie dan denk ik; daar ga ik in April misschien wel heen aaaaaaaaaah. ik mag er heen, nu moet ik nog uitgekozen worden


    Ik kan er niet tegen dat al die fans huilen. T_T


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    robiinnx schreef:
    en HALLOO lieverds(H)

    training was like hell -.-
    en jullie kunnen mij vast wel even helpen want ik zit ergens mee:$
    ROBIN VERTEL NU.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik kan er niet tegen dat al die fans huilen. T_T
    op 1 of andere manier snap ik het. je kan me nu keihard uit gaan lachen, maar een paar dagen na het Justin Bieber concert, toen ik alle foto's en filmpjes ging kijken moest ik ook huilen. echt dom eigenlijk maarja ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    robiinnx schreef:
    (...)

    haha ik ook, dat is gewoon zo;n mooi liedje ;3


    inderdaad,
    and maybe i'm not ready but i'll try for your love


    i'm broken, do you hear me.

    Okay.. wanneer komt One Direction hierheen dan? Ze zeiden toch begin Oktober? Voor mijn doen is het daar een beetje te laat voor.


    We accept the love we think we deserve.

    NIAM schreef:
    (...)op 1 of andere manier snap ik het. je kan me nu keihard uit gaan lachen, maar een paar dagen na het Justin Bieber concert, toen ik alle foto's en filmpjes ging kijken moest ik ook huilen. echt dom eigenlijk maarja ;$


    Maar dat ligt toch anders, want dat is huilen om iets anders dan als je daar staat en dan gaat huilen omdat je ze ziet. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Louisholic schreef:
    Okay.. wanneer komt One Direction hierheen dan? Ze zeiden toch begin Oktober? Voor mijn doen is het daar een beetje te laat voor.


    Ik heb meerdere malen gehoord dat ze het Vrijdag bekend gaan maken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Maar dat ligt toch anders, want dat is huilen om iets anders dan als je daar staat en dan gaat huilen omdat je ze ziet. :/
    ja dat is waar. maar ik dacht echt van; omijngod sanne waar ga je huilen daarom -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nou ik typ maar alvastxd

    Ik heb dus na 5 uur zo;n docent van school gebeld om te vragen of 4 vwo ook gewoon mee kan met Engelandreis, hij zei dat hij het bijna zeker wist maar hij gaat het morgen navragen en dan in de pauze moet ik hem even opzoeken.
    En met het eten had ik het erover met mijn ouders, en ik mag wel alleen ze weten niet of we het kunnen betalen.
    Nou heb ik gespaard van mijn loon enzo, maar dat is eigenlijk voor een vakantie naar Renesse volgend jaar. Nu wil ik echt supergraag mee met die Engeland reis, alleen moet ik het daar eerst met Evelien over hebben waarmee ik dus had afgesproken om naar Renesse te gaan, maar ik weet niet hoe ze reageert en hoe ik het haar moet vertellen, en of ik haar nu moet bellen of tot morgen moet wachten....?

    wat zouden jullie doen?:X


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Waarom doen ze dat nou weer op Kyrie's verjaardag.
    Niet lief..


    Some things are changing too much.

    Louisholic schreef:
    Okay.. wanneer komt One Direction hierheen dan? Ze zeiden toch begin Oktober? Voor mijn doen is het daar een beetje te laat voor.


    daar ben ik het best wel mee eens, het is wel heel erg korttijd.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    Nou ik typ maar alvastxd

    Ik heb dus na 5 uur zo;n docent van school gebeld om te vragen of 4 vwo ook gewoon mee kan met Engelandreis, hij zei dat hij het bijna zeker wist maar hij gaat het morgen navragen en dan in de pauze moet ik hem even opzoeken.
    En met het eten had ik het erover met mijn ouders, en ik mag wel alleen ze weten niet of we het kunnen betalen.
    Nou heb ik gespaard van mijn loon enzo, maar dat is eigenlijk voor een vakantie naar Renesse volgend jaar. Nu wil ik echt supergraag mee met die Engeland reis, alleen moet ik het daar eerst met Evelien over hebben waarmee ik dus had afgesproken om naar Renesse te gaan, maar ik weet niet hoe ze reageert en hoe ik het haar moet vertellen, en of ik haar nu moet bellen of tot morgen moet wachten....?

    wat zouden jullie doen?:X

    ik zou eerst wachten tot je zeker weet dat 4 vwo ook mee kan.
    en dan haar moet bellen/langs gaan (:


    Some things are changing too much.

    robiinnx schreef:
    Nou ik typ maar alvastxd

    Ik heb dus na 5 uur zo;n docent van school gebeld om te vragen of 4 vwo ook gewoon mee kan met Engelandreis, hij zei dat hij het bijna zeker wist maar hij gaat het morgen navragen en dan in de pauze moet ik hem even opzoeken.
    En met het eten had ik het erover met mijn ouders, en ik mag wel alleen ze weten niet of we het kunnen betalen.
    Nou heb ik gespaard van mijn loon enzo, maar dat is eigenlijk voor een vakantie naar Renesse volgend jaar. Nu wil ik echt supergraag mee met die Engeland reis, alleen moet ik het daar eerst met Evelien over hebben waarmee ik dus had afgesproken om naar Renesse te gaan, maar ik weet niet hoe ze reageert en hoe ik het haar moet vertellen, en of ik haar nu moet bellen of tot morgen moet wachten....?

    wat zouden jullie doen?:X
    robin ik zou het nu gewoon gaan zeggen, dat de kans er is dat je mee mag naar Engeland, en dan uitleggen dat je deze kans niet vaak krijgt en anders niet mee kan. Stel je kan niet mee naar Engeland dan kan je nog naar Renesse, dus ik zou gewoon zo gaan bellen en het dan vertellen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.