• Ik zoek een plaatje voor m'n story waar ik zelf een cover van kan maken ;D
    Ik wil dus een plaatje met een meisje in een bos of op een 'onbewoond eiland' en er moet een soort van dramatische sfeer rond hangen. Ik heb er al een paar gezien, maar meestal met slechte beeldkwaliteit.. Oh en liefst ook een plaatje waar het meisje er met d'r gezicht op staat en dus niet met haar rug naar de camera toe.
    Heeft iemand zo een plaatje? (:
    xx

    Misschien heb je iets aan deze, deze of deze?
    En anders kan je misschien een plaatje van een onbewoond eiland nemen en daar zelf een meisje op plakken?

    Edit: Oh je wilde met het gezicht, dan zijn deze niet zo goed. Even kijken of ik nog iets tegenkom, ze zijn wel moeilijk te vinden..

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 13:06 ]


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Misschien heb je iets aan deze, deze of deze?
    En anders kan je misschien een plaatje van een onbewoond eiland nemen en daar zelf een meisje op plakken?

    Edit: Oh je wilde met het gezicht, dan zijn deze niet zo goed. Even kijken of ik nog iets tegenkom, ze zijn wel moeilijk te vinden..

    Dankje! Die eerste is best wel goed, daar zie je haar gezicht ook wat (: xx

    Hastings schreef:
    (...)
    Dankje! Die eerste is best wel goed, daar zie je haar gezicht ook wat (: xx

    Graag gedaan!
    Deze vond ik net en die is ook nog wel redelijk. Helaas moet ik nu gaan, ik zoek later wel voor je verder ^^


    “Love is a contradiction.”





    Deze?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 13:19 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Chicklit schreef:
    (...)
    Graag gedaan!
    Deze vond ik net en die is ook nog wel redelijk. Helaas moet ik nu gaan, ik zoek later wel voor je verder ^^

    Dankje :')

    Fog schreef:



    Deze?

    Het is wat.. ik vergat te zeggen dat het meisje er rond de 16 jaar moest uit zien haha ;D Maar wel bedankt! xx

    Hastings schreef:
    (...)
    Het is wat.. ik vergat te zeggen dat het meisje er rond de 16 jaar moest uit zien haha ;D Maar wel bedankt! xx


    Oh haha oké, ik zoek nog wel even verder (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    (...)

    Oh haha oké, ik zoek nog wel even verder (krul)

    Daaankje ;D

    Hastings schreef:
    (...)
    Daaankje ;D


    Sorry maar ik vind niet echt iets D: Dat was het beste dat ik kon doen haha, veel succes nog


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    (...)

    Sorry maar ik vind niet echt iets D: Dat was het beste dat ik kon doen haha, veel succes nog

    Is niks n,n