• Zo'n goede vriend van mijn oma, die baas daarvan is alles aan het oververhuizen. En echt, dat is me toch een rijke man! Nu heeft hij dus die kleren van zijn dochters die het bijna nooit droegen en er ook nog eens flink uit zijn gegroeit aan die vriend van mijn oma gegeven, die het weer aan mij gaf.

    Oh, my fucking god, gewoon zo'n grijze giga vuilniszak voor met merkkleding en al. Van Replay broeken tot topjes uit Parijs! Damn, ik voel me nu best wel een verwend nest :'D

    Hebben jullie ook wel eens zo'n gevoel, dat je best wel verwend bent? :'D


    Let it come and let it be

    Ik vind iemand pas een verwend NEST, als ze denkt dat het vanzelfsprekend is. Jij bent geen verwend nest, jij bent dankbaar dat je eens een keertje verwend wordt en je hoeft écht niet altijd bescheiden te zijn ;)
    Ik ben blij voor je, wat leuk!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wanneer mijn nichten weer met vijf vuilniszakken vol merkkleding hier komen want het past ze niet meer.

    - En er uiteindelijk maar een paar kleren passen, want mijn enige nicht heeft een vréselijke smaak, en de andere is nog kleiner als mij, mja.-

    C18 schreef:
    Ja :] Ik besef me heel goed dat ik mazzel heb.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Soms wel, maar ik kan het niet helpen. Ik wil gewoon veel en ik ben enigskind dus krijg ik automatisch ook gewoon meer


    All I have in life, is my imagniation.